امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۰۳ - Thursday 18th April 24

فال کولاک 344 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردين

طبيعتاً فرد كنجكاوي هستي و با آن كه تلاش مي‌كني زياد در كارهاي ديگران دخالت نكني، اما گاهي نمي‌تواني اين احساس را مديريت و كنترل كني. اعتماد به نفس شما خوب است و از شروع به انجام كاري وحشت به دلت راه نمي‌دهي. از آموختن و پوزش خواستن،‌ هراسي نداري. ديگران را از روي ظاهرشان مورد شناسايي قرار نمي‌دهي و ممكن است از چهره ديگران به نكاتي در مورد درون آن‌ها پي ببري.

ارديبهشت

بسيار محتاط هستي و گاهي از واقعيت‌هاي زندگي فرار مي‌كني. براي اين كه بتواني در زندگي پيشرفت كني، به كمك و حمايت ديگران نياز داري. بخشنده و باسخاوتي، اما با مخفي كردن انرژي‌ها و استعدادهايت و با قبول نكردن كمك و حمايت ديگران، موجود مبهمي به نظر مي‌رسي كه هركسي نمي‌تواند به شما نزديك شود. برخلاف ظاهرت كه كمي خشن است، ‌قلبي به صافي آينه داري.

فال کولاک

خرداد

به تجملات علاقه زيادي داري و در زندگي به دنبال آرامشي. ترديد و دودلي باعث مي‌شود خيلي از موقعيت‌هاي خوب زندگي را از دست بدهي. در قلب خودت يك نفر را داري كه بسيار به او علاقه‌مندي. اين علاقه دوطرفه است، ولي موانعي بر سر راه آن است كه با صبر و درايت خودت بايد آن‌ها را از بين ببري. زندگي آرامي داري، به شرط آن كه با توقعات بيجا از اطرافيان آن را برهم نزني.

تير

مهارت‌هاي ارتباطي فوق‌العاده‌اي داري و به راحتي ابراز وجود و حتي خواسته‌هايت را مطرح مي‌كني. در مورد عشق و محبت بسيار واقع‌بينانه عمل مي‌كني و مايلي با افرادي معاشرت كني كه برايشان احترام قائلي و در رده‌هاي بالاي اجتماعي قرار دارند. اتفاقي برايت مي‌افتد كه با حمايتي كه اطرافيان از شما مي‌كنند، از شر آن خلاص مي‌شوي و از علاقه عزيزانت نسبت به خودت آگاه‌تر خواهي شد.

مرداد

حساسيت فوق‌العاده‌اي نسبت به انتقاد داري و به راهنمايي و نصيحت اطرافيان گوش نمي‌كني. بيش از حد به توانايي‌هاي خودت مطمئني و همين اعتماد به نفس بيش از حد باعث مي‌شود گاهي به سوي انجام كارهايي بروي كه ريسك بالايي دارند و تا مرحله خطر پيش مي‌روي. خيلي دلت مي‌خواهد رئيس باشي. بهتر است خودت باشي و با عواطف اطرافيانت بازي نكني. خودت را در موقعيت ديگران قرار بده و بعد در مورد آن‌ها قضاوت كن.

شهريور

حوصله درگير شدن با مسائل عاطفي را نداري. با آن كه شوخ طبعي و اطرافيان از اين موضوع لذت مي‌برند، ولي هر كلمه يا حرفي را بزني، با هدف و معناي خاصي بيان مي‌كني. گله‌مندي‌ات از اطرافيان زياد است و در بيشتر مواقع ديگران را مقصر مي‌داني. از ورود افراد جديد به زندگي‌ات استقبال ولي از بازگو كردن اسرار زندگي‌ات خودداري كن وگرنه سرخورده و نااميد خواهي شد.

مهر

كمي خودپسندي و دوست داري اطرافيان از شما تعريف كنند. كمي قدرت پيش‌بيني آينده را داري و راهنمايي‌هايت به درد اطرافيان مي‌خورد و به همين دليل هم مورد احترام آنان هستي. از نظر دوستي كه بتواني حرف‌هاي خصوصي‌ات را به او بگويي، در زندگي احساس كمبود داري. يك دوست واقعي مي‌تواند فضا را براي تو سبك و شاد كند. زياده‌خواهي را كنار بگذار و قانع باش.

آبان

از تغيير هراسي نداري و آگاهانه به استقبالش مي‌روي. نگاهي تيزبين روي اطرافيان داري و به راحتي نقاط قوت و ضعف آن‌ها را مي‌شناسي. زودرنجي و با كوچك‌ترين حرف و حركتي دلخور مي‌شوي. دوست داري چيزهاي زائد و غيرضروري را از زندگي‌ات حذف كني و براي اين كار از هيچ كاري دريغ نمي‌كني. وفاداري و اگر كسي يا چيزي را از دست بدهي كه به آن علاقه‌مند بودي، هرگز فراموش نمي‌كني.

آذر

چون تمايل زيادي به صرف انرژي براي كسب موفقيت‌هاي بزرگ نداري، در زندگي پيروزي كمتري نصيب شما مي‌شود. خودت را با چيزها و خواسته‌هاي كوچك در زندگي سرگرم كرده‌اي. به خاطر حفظ آرامش زندگي‌ات، اهل بحث و جدل نيستي و سعي مي‌كني مشاجره‌هاي زندگي را به يك بحث آرام تبديل كني. البته اين صفت خوبي است، اما به شرط آن كه از حق خودت نگذري، چون ممكن است مورد سوءاستفاده قرار بگيري.

دي

در زندگي جرأت خطر كردن داري و به اندازه كافي بزرگ هستي تا در مقابل چيزهايي كه از دست مي‌دهي، تاب بياوري و از آن چه به دست مي‌آوري، لذت ببري. نگراني‌ات براي آينده زياد است، چون مي‌خواهي بهترين زندگي را داشته باشي. حوادث زندگي‌ات كم نيستند و از ديد اطرافيان فردي سختكوشي كه با زندگي و مشكلاتش مبارزه مي‌كني. در موقع عصبانيت روي خودت كنترل نداري، ولي خيلي زود پشيمان مي‌شوي.

بهمن

آدمي جدي و در عين حال منطقي و شاد هستي. حتي اگر در برنامه‌هاي دوستانه هم شركت كني، باز هم جديت و برنامه‌ريزي را در هيچ شرايطي فراموش نمي‌كني. از نظر ما تفريح جاي خود را دارد و كار جاي خود! قادري احساسات خودت را كنترل كني و اين دليلي است براي اين كه در زندگي فرداهاي خودت موفق باشي. فقط اين نكته را فراموش نكن كه براي شاد زيستن، آدم‌ها را همان طور كه هستند بپذير.

اسفند

پشتكار و مقاومت، از صفات بارز شماست. چند دوست همزبان و يكدل داري و در كنار آن‌ها آرامش مي‌گيري. سعي كن بيگانه را به اين جمع راه ندهي. دل‌پاك‌تر از آني كه ديگران در موردت فكر مي‌كنند و معمولاً كارهايي انجام مي‌دهي كه بيشتر نفع آن به اطرافيان مي‌رسد تا خودت. عاشق هيجان و سفر هستي و اين روزها كمتر موقعيت مسافرت برايت فراهم مي‌شود و همين موضوع باعث رنجوري‌ات شده است.

 

تاریخ انتشار : 05 نوامبر 19 دیدگاه : بدون دیدگاه