امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۰۳ - Friday 19th April 24

فال کولاک 325 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردين

در هر زمينه‌اي خواهان برتري هستي و اصلاً به كم رضايت نمي‌دهي. در روابط عاطفي خودت بسيار صادق و روراستي و از هرگونه فريب و نيرنگ بدت مي‌آيد. دوست نداري از شما انتقاد شود و يا به خاطر كاري مورد سرزنش قرار بگيري. آدمي مثبت‌انديش و خوش‌بين هستي و در بيشتر مواقع خوبي ما را در ديگران مي‌بيني. بلندپروازي‌هايت كم نيست ولي خوش‌بيني‌هايت گاهي كار دستت مي‌دهد و گرفتار حيله اطرافيان مي‌شوي.

فال کولاک

ارديبهشت

فردي تودار، فعال و رازنگهداري. عاطفي هستي و از درد و غم اطرافيان به شدت غمگين مي‌شوي و هر كاري از دستت بربيايد انجام مي‌دهي تا رفع گرفتاري‌شان شود. خواهان يك زندگي آرام و بي‌هياهو هستي. به ندرت دچار افسردگي يا جسارت بيش از حد مي‌شوي و تمايلي به خودنمايي نداري. البته گاهي لجوج و يك‌دنده‌ مي‌شوي و در چنين شرايطي براي اطرافيان غيرقابل تحملي. خيلي دوست داري كارها مطابق ميل و سليقه شما پيش برود.

خرداد

اگر امكان صحبت كردن داشته باشي، هرگز سكوت را انتخاب نخواهي كرد. همواره در جستجوي حقيقتي و نظرات خودت را با ديگران درميان مي‌گذاري و تبادل تجربيات را براي كسب موفقيت لازم مي‌داني. ذهن شما همواره مملو از افكار مختلف است. در زندگي به كسي نياز داري كه با شما همراهي كند و روياهايت را به واقعيت نزديك كند. طبيعتي ناآرام و رفتاري غيرقابل پيش‌بيني داري كه از ديد اطرافيان پسنديده نيست.

تير

مهربان و دلسوز اطرافياني ولي به خوبي مي‌داني چه موقع بايد به كمك ديگران بشتابي و چه موقع بايد اجازه دهي كه ديگران خودشان به بهبود وضع خويش بپردازند. دوستان زيادي داري كه در مواقع ضروري با جان و دل از شما حمايت مي‌كنند. خودت هم در رفع گرفتاري ديگران مي‌كوشي. براي ماديات ارزش زيادي قائل نيستي ولي طوري زندگي مي‌كني كه به ندرت از نظر مالي محتاج ديگران مي‌شوي.

مرداد

به كارهاي دسته‌جمعي علاقه‌مندي و در هر موقعيتي مي‌داني چگونه افراد را با هم هماهنگ كني. فردي دورانديشي كه خودت را محدود نمي‌كني و به خوبي مي‌تواني از قدرت خودت براي انجام كارهاي بزرگ استفاده كني. مخالف سلطه و قيد و بندي و به خوبي خودت را با تغييرات سازگار و با ديگران هماهنگ مي‌كني. اطرافيان روي فكر و نظرات شما حساب مي‌كنند و در مواقع درماندگي از مشورت با شما بهره مي‌برند.

شهريور

چون معمولاً در انتظار فراهم آمدن فرصت مناسب مي‌نشيني، مدت زمان درازي طول مي‌كشد تا به خواسته‌هايت برسي. فردي هستي كه به راحتي افكار و احساسات دروني خودت را ابراز مي‌كني ولي اصراري در دانستن عقايد و افكار ديگران نداري. از عهده مسئوليت‌ها به خوبي برمي‌آيي و ارزش خانه و خانواده و كمك و حمايت ديگران را مي‌داني. با آن كه براي آينده‌ات سعي و تلاش زيادي نمي‌كني ولي در اكثر موارد به خواسته‌هاي برحق خودت رسيده‌اي.

مهر

ممكن است خودت كمي بي‌نظم و ترتيب باشي ولي از اطرافيان انتظار نظم و ترتيب داري. خانه در مقايسه با جنجال‌ و هياهوي دنياي بيرون بايد برايت جايي آرام و بي‌سروصدا باشد وگرنه تعادل روحي و جسمي‌ات به‌هم مي‌خورد. اهل گله و شكايت نيستي ولي به طرزي زيركانه دلخوري‌هاي خودت را نشان مي‌دهي. در زمينه تصميم‌گيري مشكل داري براي همين انتخاب‌هايت هميشه مطابق ميلت نيست و فكر مي‌كني اي كاش تصميم ديگري گرفته بودي.

آبان

دوست داري محدوديت كمتر و آزادي بيشتري داشته باشي و اين رازي است كه دوست نداري آن را آشكار كني. هرگز به دنبال كارهاي سطح پايين و سطحي نيستي و دوست داري در هر كاري در اوج قرار بگيري. قابليت اين را داري در يك لحظه متكبر و سلطه‌جو شوي و در لحظه‌اي ديگر آرام و مطيع باشي. گاهي حس انتقام‌جويي خودت را زير لبخندي دلنشين و رفتاري ملايم پنهان مي‌كني و در آن موقع شناخت شما واقعاً مشكل است.

آذر

ديد خوشبينانه‌اي به زندگي داري و با نظر مثبت به هر چيز نگاه مي‌كني. از هيجان و جنب و جوش و تحرك خوشت مي‌آيد در رفتارت صداقت و يكرنگي داري و به خاطر احساسات و عواطف قوي خيلي راحت مي‌تواني ديگران را جذب و موجب تحكيم روابط با آن‌ها شوي. دوست نداري زندگي را سخت بگيري و آزادي‌طلب و اهل معاشرتي. تحمل اين كه كسي يا چيزي مانع آزادي‌ات شود را نداري و به هر قيمتي شده آن را به دست مي‌آوري.

دي

به دنبال مقام و موقعيت بهتري در اجتماع هستي و حاضري هر كاري را كه لازم است براي تحقق اين هدف انجام دهي. فردي وظيفه‌شناس هستي و از هرگونه بي‌انضباطي متنفري. البته مشغوليات ذهني‌ات زياد است و گاهي چندين كار را همزمان انجام مي‌دهي و آن‌وقت است كه هيچ‌كدام از اين كارها كامل انجام نخواهد شد. احساسات لطيفي داري كه كمتر آن را بروز مي‌دهي. اگر هدف خاصي را دنبال كني، هرگز اجازه نمي‌دهي مسائل عاطفي مسير شما را تغيير دهد.

بهمن

از افرادي هستي كه بسيار سخت قانع مي‌شوي و معمولاً نظرات خودت را بيشتر قبول داري. شخص قدرتمندي هستي كه از قدرت خودت به خوبي مي‌تواني در راه كسب برتري‌هاي مادي بهره بگيري. كسب موفقيت‌هاي مادي برايت دور از انتظار نيست چون هميشه كمي هم خوش‌شانسي به كمكت مي‌آيد و به خواسته‌هايي مي‌رسي كه شايد براي خودت هم دور از انتظار باشد. تنهايي را دوست داري و ياد گرفته‌اي كه از تنهايي نترسي.

اسفند

بدون طمع‌ورزي و خودخواهي و يا بهره‌كشي از ديگران به كنترل امور مي‌پردازي و به موفقيت‌هاي مادي دست مي‌يابي. داراي قدرت درك بالايي هستي و يادگرفته‌اي آدم خشك و يكدنده‌اي نباشي و تعصبات بي‌جا را كنار گذاشته‌اي و نسبت به آن‌ها بي‌توجه هستي. در هر موردي سعي داري همان چيزي باشي كه ديگران مي‌خواهند و همواره در تلاش هستي كه دنيا را جاي بهتري براي زندگي بسازي.

 

تاریخ انتشار : 04 ژانویه 19 دیدگاه : بدون دیدگاه