امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۰۳ - Friday 26th April 24

فال کولاک نیمه دوم بهمن ماه 97 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردين

گشاد كار مشتاقان در آن ابروي دلبندت

خدا يك نفس بنشين گره بگشا ز پيشاني

گره كار شخصي به دست شما باز مي‌شود. آن چه در توان داري برايش انجام بده تا او هم روي آسايش را ببيند. نگاه سخت گيرانه‌اي نسبت به اطرافيانت داري. كمي ملايم تر برخورد كن تا خودت را از حمايت آنان محروم نكني. در زندگي جايي براي تفريح در نظر گرفتي و مي‌خواهي اطرافيانت هم همين روش را داشته باشند.

ارديبهشت

فراغ و وصل چه باشد رضاي دوست طلب

كه حيف باشد از غير او تمنايي

خواسته هايت را از خداوند مهربان بخواه حتماً كمكت خواهد كرد. شخصي حرف‌هاي منفي مي‌زند و اميد شما نسبت به آينده و كاري كه قصد انجامش را داري كم مي‌كند. اگر به حرف‌هاي او گوش دهي و دست از اين كار بكشي در آينده حسرت آن را مي‌خوري. رفتن به يك مكان زيارتي و راز و نياز كردن روحيه‌ات را قوي تر مي‌كند.

خرداد 

دانم دلت ببخشد بر عجز شب نشينان

گر حال بنده پرسي از باد صبگاهي

اين روزها بيشتر از زندگي گله مندي و كمتر خوبي‌هاي آن را مي‌بيني. نياز به يك تغيير و تحول اساسي در زندگي داري تا حال بهتري پيدا كني. با كمك كردن به ديگران هم حمايت آنان را كسب مي‌كني و هم مي‌تواني در صورت بروز گرفتاري روي كمك آنها حساب كني. با شخصي آشنا مي‌شوي و با حمايت او راهي برايت گشوده مي‌شود.

تير

به چشم كرده‌ام ابروي ماه سيمايي

خيال سبز خطي نقش بسته‌ام جايي

براي يك سفر با يك نقل و انتقال تازه در حال تصميم گيري هستي و اين موضوع شما را به بن بست كشانده. به عواقب اين كار فكر كن و آني تصميم نگير. به سراغ كساني برو كه اين راه را پيموده‌اند و تجربيات دارند. ظاهر امر براي شما خوشايند است ولي بهتر است چند سال بعد را ببيني. با حسرت به زندگي ديگران نگاه نكن و به خدا توكل كن.

مرداد

قطع اين مرحله بي همرهي خضر مكن

ظلماتست بترس از خطر گمراهي

چرا فكر مي‌كني عقل خودت بيشتر از همه مي‌رسد و احتياجي به همراه در زندگي نداري. خدا نكند در زندگي به بن بست برسي آن وقت است كه دچار سرزنش اطرافيان مي‌شوي. براي هر كاري اول مقدماتش را فراهم كن آن وقت توقع انجام آن را داشته باش. ياد آوري مسايل گذشته مانع از پيشرفت شما در آينده مي‌شود.

شهريور

خيزو جهدي كن چو حافظ تا مگر

خويشتن در پاي معشوق افكني

اگر مي‌خواهي به اهداف خودت در زندگي برسي بايد بيشتر تلاش كني. راه‌هاي ميانبر هميشه راه‌هاي خوبي نيستند و نمي‌تواني يك شبه به خواسته هايت برسي. پيشنهاد شخصي برايت آينده اي روشن را نويد مي‌دهد اما بهتر است توانايي‌هاي خودت را بسنجي و قدم در اين راه بگذاري تا در ميانه راه پشيمان نشوي.

مهر

سرم ز دست بشد چشم از انتظار بسوخت

در آرزوي سرو چشم مجلس آرايي

كمي گوشه گير شدي، شايد دليلش دوري از يكي از دوستانت باشد. زياد به اين موضوع فكر مي‌كني و از كارهاي خودت غافل شدي. اين فاصله به زودي از بين ميرود. افرادي در اطرافت هستند كه زياد شما را جدي نمي‌گيرند. به آنها بي توجه باش و با توجه به امكاناتي كه داري در كارها سرمايه گذاري كن.

آبان

آن طره كه هر جعدش صد نافه چين ارزد

خوش بودي اگر بودي بو ييش ز خوشخويي

گاهي اشتباهات و خطاهاي ديگران را مدت‌ها در دل و ذهن خودت نگه مي‌داري و اين امر باعث مي‌شود كه از مسايل ساده زندگي‌ات لذت كافي نبري. قبول كن همه انسان‌ها مانند خود شما داراي نقاط ضعف و قوت هستند و گاهي اشتباه مي‌كنند. به هرحال بهتر است در رفتارت تغيير ايجاد كني، چرا كه نه موفق مي‌شوي و نه كسي در كنارت مي‌ماند.

آذر

شيرين تر از آني به شكرخنده كه گويم

اي خسرو خوبان كه تو شيرين زباني

قدر نعمت‌هاي زندگي‌ات را بدان و هر چيزي را حق مسلم خودت به حساب نياور. وجود بعضي از اطرافيانت را در كنار خودت قطعي و مسلم  فرض نكن. وقتي در اوج خوشي هستي قول هايي مي‌دهي و با آمدن كوچك ترين مشكل همه را فراموش مي‌كني. همين كارها باعث شده اطرافيان حرف هايت را جدي نگيرند. خوش قول باش.

دي

مرا باعدو عاقبت فرصت است

كه از آسمان مژده نصرت است

در زندگي توانايي هايي داري كه مي‌تواني با استفاده از آنها رنگي تازه به زندگي‌ات بدهي. بهتر است از خودت به اندازه كافي انتظار داشته باشي و ايجاد توقعات بيهوده، در دنيايي از حسرت و اندوه غرق نشوي. هدف كوچكي داشتي كه به آن رسيدي و راه براي انجام كارهاي اساسي تر برايت آماده شده سعي كن اين موقعيت را نسوزاني.

بهمن

يار من چو بخرامد به تماشاي چمن

برسانش ز من اي پيك صبا پيغامي

مدتي است مي‌خواهي حرفي را به گوش شخصي برساني ولي توانايي انجام اين كار را نداري. از شخصي كه دوستي مشترك با او دارد استفاده كن و حرف دلت را بزن. خودت را آماده شنيدن پاسخ آآآآآآآآآآن كن و از حالا خودت را برنده فرض نكن. اين روزها زير ذره بين اطرافيان قرار داري، پس مراقب اعمالت باش.

اسفند

ز مام دل به كسي داده‌ام من درويش

كه نيستش به كس از تاج و تخت پروايي

خودت را درگير اختلافي ساختي كه نتيجه آن هر چه باشد، به دردسرهايش نمي‌ارزد مخصوصاً اگر پاي اطرافيان به اين اختلاف كشيده شود. طرف مقابل شما هم سعي در احقاق حق خود دارد و ممكن است اين اختلاف طولاني شود. بهتر است رو در رو و بدون واسطه حرف‌هايتان را با هم بزنيد تا خداي نكرده اطرافيان از اين موضوع سوءاستفاده نكنند.

تاریخ انتشار : 03 فوریه 19 دیدگاه : بدون دیدگاه