امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۰۳ - Saturday 20th April 24

فال کولاک اول بهمن 97 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردين

به علت اين كه كمتر خود را درگير مسائل فكري و رواني مي‌كني، از يك زندگي آرام و عمر نسبتا طولاني برخوردار خواهي بود. از نظر شغلي قضاوت و وكالت براي شما مناسب‌ترين شغل است. معمولا در مشكلات خانوادگي اقوام و خويشان، طرف مشورت قرار مي‌گيري. خندان و سخن گو و عاشق سفري و دوست داري در مناطق دور افتاده زندگي كني.

 

فال کولاک

ارديبهشت

عاطفي و احساساتي هستي و اين تابع احساسات بودن در تصميم گيري‌هايت نقش اول را بازي مي‌كند. عكس‌العمل شما در مقابل حوادث و وقايع اطرافت تند و سريع است و به همان تندي هم آرامش پذيري. در كل مي‌توان گفت ميل به تعادل داري. اگر در كاري موفق نشوي به كار ديگري مي‌پردازي و به علت بار عاطفي كه در رفتارت داري، در محيط خانواده ايجاد مهر و محبت مي‌كني.

 

خرداد

سخت كوش هستي و با تكيه بر نيرو و توان شخصي‌ات وارد ميدان زندگي مي‌شوي و با تلاش بسيار و تحمل سختي‌ها به هدف‌هايت مي‌رسي. در امور اقتصادي و اجتماعي و خانوادگي كم و بيش موفق خواهي بود، البته اين موفقيت بيشتر در گرو تلاش شخصي خودت است و به زبان ديگر، سرنوشت خودت را خودت رقم مي‌زني. اگر شانس و موفقيت‌هاي زندگي را درگ كني و به موقع از آن‌ها بهره برداري كني، موفقيت‌هاي چشمگيري نصيبت خواهد شد.

 

تير

طالع شما سعد و زندگي برايت خوش يمن است.

اگر در زندگي دست به ريسك يا اقدامي ناشناخته بزني برد با شماست. در دوست يابي موفقي. به مسافرت علاقه‌مندي و ديدن آب و منظره برايت لذت بخش است. داراي هوش و ذكات فوق‌العاده يا به اصلاح تيزهوشي و به دليل همين هوش غيرعادي احتمالا از نظر اجتماعي و خانوادگي گاهي دچار ناهمواري‌هايي خواهي شد.

 

مرداد

در هر زمينه‌اي كه آموزش ببيني، در آن زمينه به فردي نخبه تبديل مي‌شوي. در برخورد با مسائل نوعي تندروي و افراطي‌گري در وجودت مشاهده مي‌شود. پر حرف و پر سخن هستي و تشويق و پاداش در شما تاثير فوق‌العاده دارد. به دليل احساساتي بودن، در زندگي شخصي‌ات با مشكلات روبه‌رو مي‌شوي. بهتر است در كارهايي كه با حسابرسي يا بازرسي يا كشف حقيقت سروكار دارد، از وجود شما استفاده شود.

 

شهريور

 در برخوردهاي اجتماعي داراي نوعي صفا و صداقتي و در دوستي پايدار و به تمام قول‌ها پايبندي. معمولا دست به هر كاري بزني موفقيت برايت پيش مي‌آيد. مثل اين است كه تمام پديده‌ها دست به دست هم دادند تا وسيله خوشبختي شما را فراهم كنند. در امور اقتصادي موفقيت‌هايي كه در گرو مبارزه است را به دست مي‌آوري. از نظر مديريت كمابيش خوب ولي از نظر عاطفي ضعيف هستي و مي‌توان گفت در امور مالي خسيسي.

 

فال-فردا

مهر

به طبيعت علاقه‌مندي و كمتر در دام تمدن گرفتار مي‌شوي. از نظر ظاهري كمي شبيه اجداد خود هستي و از نظر رواني و شخصيتي هم شباهت‌هايي به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هاي خود داري. مثلا اگر هنرمند باشي، قطعا در گذشته در بين اعضاي خانواده خود هنرمند داشته‌اي. از نظر خانوادگي هم فاميل دوست و بيشتر طرفدار ازدواج‌هاي فاميلي و زندگي جمعي هستي. در امور اقتصادي هم دوست داري فعاليت‌هايت خانوادگي باشد.

 

 

آبان

در برخورد با مسائل بسيار عالي و خوش بينانه رفتار مي‌كني و هرگز افكار منفي به ذهن خودت راه نمي‌دهي. بزرگ‌ترين امتياز شما در زندگي، خوش بيني است. در زندگي خانوادگي مثبت، واقع بين و حقيقت جو هستي. در مديريت ايجاد آرامش در محيط خانواده موفق و در تنظيم امور، فردي وارد محسوب مي‌شوي و در تربيت فرزندان موفقي. ممكن است از نظر مالي در وضع بسيار عالي نباشي ولي برخورد خوب با مسائل باعث كم شدن ضريب عدم موفقيت شما مي‌شود.

 

 

آذر

داراي روحيه و شخصيت فوق‌العاده حساس هستي و از نوعي حس پيش بيني و پيشگويي برخورداري. تحمل شما در مقابل سختي‌ها زياد و خارج از توان افراد عادي محسوب مي‌شود. از نظر رواني فوق‌العاده پيچيده و ناشناخته‌اي و نزديك‌ترين افراد به شما هم قادر به شناخت و درك كامل شما نيستند. واكنش‌هايت در قبال پديده‌ها ناشناخته و نامعين است و هرگز يك عكس‌العمل ثابت از خودت نشان نمي‌دهيد.

 

دي

قدرت تجزيه و تحليل خوبي از مسائل داري و در برخورد با آن‌ها داراي واكنش مثبت هستي. كمي مغرور و خودبين، با اعتماد به نفس و قدرت اراده، فاقد تزلزل در تصميم گيري، خوش برخورد، با محبت و با گذشت، شجاع و پر حرف و اهل بحث و تحقيق هستي، از نظر خانوادگي طالب رفاه خانواده و سهل گيري. در موارد گرفتاري، مشاوري خوب و دلسوزي. داراي استحكام رواني و در سختي‌ها برخوردار از مقاومت خوب و قدرت تحمل كمبود‌هاي زندگي را داري.

 

بهمن

بهتر است در تمام امور با احتياط عمل كني. از نظر شخصيتي عكس العمل‌هاي ناشناخته داري و نمي‌توان از پيش معلوم كرد. جايي كه مي‌بايستي عصباني شوي، ممكن است سكوت اختيار كني و در محل سكوت، واكنش غيرعادي از خود نشان دهي. از نظر خانوادگي داراي مديريت معيشتي خوب هستي. ممكن است براي خودي‌ها بداخلاق و براي غريبه‌ها خوش‌اخلاق باشي.

 

 

اسفند

واكنش شما در مورد حوادث از پيش مشخص نشده و تابع شرايط زماني و مكاني بسياري است. در اعمال مديريت معيشت از قابليت متوسط برخورداري. در امور اجتماعي فردي خوش‌برخورد و خوش‌رو هستي. كاملا راحت طلبي و به جسم و خورد و خوراك خودت اهميت مي‌دهي و هميشه مواظب سلامتي خودت هستي.

تاریخ انتشار : 20 ژانویه 19 دیدگاه : بدون دیدگاه