امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۰۳ - Sunday 28th April 24

فال فردا کولاک 346 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردین

گاهی اوقات با شتاب و دستپاچگی نتیجه می‌گیری و برخی از این نتیجه‌گیری‌ها می‌تواند کاملاً غلط باشد. اگر در یک بحث پرهیجان شرکت کنی، نمی‌توانی سرعت پاسخ دادنت را کم کنی و به پاسخ‌هایی هم که می‌دهی، خوب فکر نمی‌کنی. دارای حس ششم قوی و اهل معامله‌ای و به راحتی خرید و فروش می‌کنی. دل‌مشغولی‌هایت زیاد است و مدام شور و غوغا در درون خودت حس می‌کنی که روی اعصابت اثر می‌گذارد.

فال-فردا

اردیبهشت

آدم منصفی هستی و در اشتباهات صورت گرفته در موارد مختلف همیشه تقصیر خودت را به گردن می‌گیری و زود ناراحت و خشمگین نمی‌شوی. اگر تصمیم قاطع خودت را برای انجام کاری بگیری، زیاد به حرف اطرافیان توجه نمی‌کنی و حتی اگر از آن‌ها مشورت بگیری، در نهایت تصمیم را خودت می‌گیری. بعضی مشکلات در زندگی‌ات وجود دارد که اطرافیان نمی‌توانند منکر آن شوند ولی این مشکلات در برابر اراده قوی شما حرفی برای گفتن ندارند.

خرداد

از قدرت هوش و حدس زدن‌های بسیاری برخورداری و چون اعتقاد داری نظراتت از دیگران منطقی‌تر است، از انتقاد ناراحت می‌شوی. هر حرفی را از هر کسی نمی‌پذیری و ابتدا صداقت فرد مورد نظر را می‌سنجی و براساس آن تصمیم می‌گیری. خیلی حوصله درگیر شدن با مسائل عاطفی را نداری و از کنار نگاه‌ها و اشارات دیگران بی‌توجه می‌گذری. مادیات برایت ارزش خاصی دارند.

تیر

در کارهای اقتصادی دقت بسیاری به خرج می‌دهی و هر ایده‌ای که داشته باشی، برای آن حساب و کتاب مشخص داری. بین کار و زندگی‌ات هماهنگی ایجاد کرده‌ای و هیچ‌کدام را فدای دیگری نمی‌کنی. در تمام مراحل زندگی احتیاط را از دست نمی‌دهی. قبل از اینکه مورد نقد دیگران قرار بگیری، هرچند وقت یک بار خودت را زیر ذره‌بین قرار می‌دهی و در رفتارهایت تجدیدنظر می‌کنی.

مرداد

معمولاً عقل را به همراه زیرکی و حربه‌های مخصوص خودت به کار می‌گیری و از چاپلوسی دیگران گمراه نمی‌شوی و اعتقاد داری رضایت خاطر شما در چنین مواقعی نقطه آغاز شکست خواهد بود. قلبت آرام نیست و فکر می‌کنی به شما ظلم شده است که تا اندازه‌ای هم درست است. کار سخت از شما شخصی قوی و غیرقابل شکست ساخته است و برای برطرف کردن مشکلات زندگی راه‌های مختلفی را امتحان می‌کنی.

شهریور

در عشق و دوستی یکرنگ و شفافی و اهل ریا نیستی و به همین دلیل هم دوستانی وفادار داری. در تصمیمات خودت تردید نداری و به خاطر پشتکاری که داری، معمولاً کارهایت را با موفقیت انجام می‌دهی. نه خودت غیبت می‌کنی و نه اجازه می‌دهی کسی در جایی که حضور داری مورد غیبت قرار بگیرد. برای مادیات ارزش قائلی و در مورد آن با کسی تعارف نداری.

مهر

حمایتگر، مهربان و فداکاری و به نیازهای اطرافیانت رسیدگی می‌کنی. معمولاً در زندگی‌ات مسیرهایی را انتخاب می‌کنی که از پیش شناخته شده باشند و احتیاج به ریسک کمتری داشته باشند تا مسیرهایی که نیاز به کشف دارند. با خلاقیت و نوآوری چندان میانه‌ای نداری و از قرار گرفتن در محیط‌هایی که شناخت‌هایی از آدم‌هایش نداری، بیزاری.

آبان

مهربان و خوش‌قلبی اما متأسفانه دستت نمک ندارد و با آن که آنچه در توان داری برای اطرافیان انجام می‌دهی ولی آن‌ها آن‌طور که باید و شاید قدر و ارزش زحماتت را نمی‌دانند و تازه گاهی اوقات حرف‌هایی پشت سرت می‌گویند که اصلاً حقیقت ندارد. پشتکارت عالی است و تا رسیدن به هدفت از پای نمی‌نشینی ولی گاهی انتخاب‌هایت نادرست است و روی آن هم پافشاری می‌کنی.

آذر

آدم خوش‌قولی هستی ولی از اینکه در قبال چیزی تعهد کلامی بدهی، بیزاری. اطرافیان به ندرت می‌توانند بفهمند در افکارت چه می‌گذرد و یا چه احساسی داری و دوست داری در پس پرده‌ای از ابهام باقی بمانی. با آن که آدم اسرارآمیزی هستی ولی اطرافیان خیلی زود به شما اعتماد می‌کنند و رازهای خود را پیش شما بازگو می‌کنند. البته شما هم مانند یک امانت از آن‌ها محافظت می‌کنی و رازدار خوبی هستی.

دی

آدم دانا و پرمطالعه‌ای هستی و به شدت به جزئیات توجه می‌کنی. پشت همه کارهایت فکر وجود دارد. به سلامتی بدنت خیلی اهمیت می‌دهی و در زندگی به دنبال رفاه هستی. افرادی را برای دوستی انتخاب می‌کنی که مثل خودت باشند. اهل ریسک نیستی ولی دست به کارهایی می‌زنی که کمتر کسی جرأت انجامش را دارد ولی چون در مورد آن تحقیق می‌کنی، کمتر شکست می‌خوری.

بهمن

اهل سکوتی و اعتقاد داری زمانی باید زبان به سخن گفتن باز کرد که لازم و ضروری باشد. احساس شما از زندگی این است که خیلی به سرعت می‌گذرد و باید روی دقایق عمر سرمایه‌گذاری کرد. برای آبروی خودت ارزش زیادی قائلی و به ندرت به سمت کاری می‌روی که احتمال می‌دهی رسوایی در آن باشد. حسرت چیزی را در زندگی نمی‌خوری و به کم قانع هستی و احساس بی‌نیازی می‌کنی.

اسفند

بدون حساب و کتاب دست به کاری نمی‌زنی و در زندگی قوانین خاص خودت را داری و کمی تا قسمتی هم دیکتاتوری. اگر حرفی به کسی بزنی یا قولی بدهی، به شدت به آن پایبندی. قابل اعتمادی و انتقادناپذیر. اطرافیان احترام زیادی برایت قائل هستند و در هر جمعی وارد شوی، مورد توجه قرار می‌گیری. به ظاهرت می‌رسی و به هماهنگی لباس‌هایت توجه می‌کنی.

 

تاریخ انتشار : 05 دسامبر 19 دیدگاه : بدون دیدگاه