امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳ - Tuesday 14th May 24

فال فردا کولاک 342 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردين

از هوش و ذكاوت خوبي بهره‌مندي و وقتي متعهد به انجام كاري شوي،‌ با هيجان شروع به كار مي‌كني و با علاقه پيش مي‌روي و آن را به اتمام مي‌رساني. فقط تعجيل در كارها ممكن است آفت استعداد شما باشد و دچار گرفتاري شوي. بهتر است اطرافيان شما را تشويق به صرفه‌جويي كنند وگرنه اين تمايل در وجودت هست كه بيش از آن چه پول درآوري، خرج كني. خودت اهل انتقاد از ديگراني ولي اگر كسي عيبت را بگويد،‌ عصباني مي‌شوي.

ارديبهشت

از دخالت ديگران در زندگي و كسب و كارت خشمگين مي‌شوي. براي خانواده‌ات نان‌آور خوبي هستي و از انجام هيچ كاري دريغ نمي‌كني. در زمينه عاطفي خيلي سخت به كسي دل مي‌بندي يعني بيشتر با عقل خودت انتخاب مي‌‌كني تا قلب و دل. به همين دليل چندان عاشق‌پيشه نيستي ولي وقتي كه انتخاب خودت را انجام دادي و به كسي دل بستي، آنگاه وفادارانه عمل مي‌كني و به همراه زندگي‌ات عشق مي‌ورزي.

خرداد

احساسات و عواطف خودت را به راحتي ابراز نمي‌كني و در اين مورد كمي درون‌گرايي. با آن كه موجودي بانشاط هستي ولي ممكن است يك روز شاد و پرشور و حرارت باشي و روز بعد تبديل به آدمي بدخلق، ايرادگير و با رفتاري خشك و بي‌اعتنا باشي. اطرافيانت بايد اين صبر را داشته باشند تا تغيير روحيه بدهي و به همان آدم شاد و سرزنده تبديل شوي. همواره طرح‌هاي جديدي براي عرضه كردن داري و ذهن فعالي داري.

تير

در تصميم‌گيري راجع به هر چيزي خيلي محتاط عمل مي‌كني و به تدريج به سمت هدف خودت مي‌روي. در مورد شغل و حرفه خودت هم همين‌طوري و مدت‌ها طول مي‌كشد تا تصميم خودت را بگيري كه مي‌خواهي چه‌كاره شوي يا چه‌كار كني. دوست داري نزديكانت هميشه در همه كارها با شما صلاح و مشورت كنند و اين ممكن است تا حدودي استقلال اطرافيانت را از بين ببرد. در مورد مسائل اقتصادي محافظه‌كار و محتاطي. اگرچه خسيس نيستي ولي بدون شك صرفه‌جويي را دوست داري.

مرداد

كاملاً مستعد اين هستي كه به خاطر يك كلمه يا يك كار كوچك از اطرافيان برنجي و براي ساعت‌ها يا روزها پشت ديوار غيرقابل نفوذي پنهان شوي. به دوستان و اعضاي خانواده خودت علاقه داري و دوست داري خودت را با كساني كه دوستشان داري، احاطه كني. نظم و ترتيب را تحسين مي‌كني ولي خودت چندان منظم نيستي. از پرگويي بدت مي‌آيد و در هر كاري دلت مي‌خواهد خودت در مركز صحنه باشي تا تعريف آن را بشنوي. دوست نداري از نزديكانت نزد بيگانه‌ها صحبت كني.

شهريور

آدمي عملگرا و مادي هستي و به زندگي با ديد رمانتيك نگاه نمي‌كني. توانايي‌هايت زياد است به شرط آن كه در محيط مناسب قرار بگيري. بر روي كارآيي و لياقت شما مي‌توان حساب باز كرد. بيشتر جذب كساني مي‌شوي كه با عزم و اراده و موقر باشند. پرحرف نيستي و بيشتر ترجيح مي‌دهي به عمل بپردازي. در خيلي از مواقع حجب و حيا نمي‌گذارد به علاقه‌ات به اطرافيان اعتراف كني و راز دل بگشايي به همين خاطر خيلي از موقعيت‌هاي زندگي را از دست مي‌دهي.

فال فردا

مهر

كمي دمدمي‌مزاجي و خلق و خويت به خاطر برخي مشكلات كاري يا حتي تغيير آب و هوا ممكن است تغيير كند. تشنه گفتگو و استدلالي و دوست داري بحث كني ولي تصميم‌گيري برايت خيلي دشوار است. در چنين مواقعي آنقدر موضوع را سبك سنگين مي‌كني و آن را از جوانب مختلف مورد بررسي و تحليل قرار مي‌دهي كه به نظر خودت غيرممكن است اشتباه كني ولي هميشه هم اين‌طور نيست چون با ديد خودت به موضوع نگاه مي‌كني و براي نظر اطرافيان ارزش زيادي قايل نيستي.

آبان

دلت مي‌خواهد راهنماي اطرافيان باشي ولي به نصايح اطرافيان در مورد خودت هم اهميت مي‌دهي. البته دوست داري نظرات آن‌ها به صورت نصيحت باشد نه فرمان دادن و حق انتخاب را از خودت نمي‌گيري. از حضور در مراسم رسمي خوشت نمي‌آيد و خيلي طالب رفت و آمد نيستي و نمي‌شود از شما انتظار داشت آماده پذيرفتن هر اجتماعي باشي. بر سر هر مسئله جزئي، حتي اگر خودت آن را مرتكب شده باشي، آماده بحث و جدل هستي.

آذر

اگرچه رفقاي زيادي داري و هر روز هم با آدم جديدي طرح دوستي مي‌ريزي ولي در دوستي‌هاي خودت پايدار و ثابت‌قدمي. خواهان زندگي در خانه‌هاي بزرگ كه احتمالاً حياط‌دار و پرگل و گياه باشند، هستي. از تجمل و رفاه بدت نمي‌آيد و دلت مي‌خواهد محل زندگي‌ات همه‌گونه امكانات رفاهي را داشته باشد و اشياء آن خيلي خوب و زيبا تزئين شده باشند. به آساني خسته مي‌شوي و اطرافيان نبايد زماني كه احتياج به استراحت داري، مزاحمت شوند وگرنه خشمت دامن‌شان را مي‌گيرد.

دي

انساني اهل عملي و از اتلاف وقت بدت مي‌آيد. علاقه خالصانه از طرف اطرافيان براي موضوعات روشنفكرانه و هنر شما را خشنود خواهد ساخت. گاهي اوقات كم‌حرفي و خاموشي را ترجيح مي‌دهي و محيط خانه را آرام دوست داري. بهتر است اطرافيان علاقه‌اي كه به خلوت كردن با خودت داري را درك كنند و مواقعي كه سرحال نيستي، آرامشت را برهم نزنند. به نزديكانت عشق مي‌ورزي و به آن‌ها وفاداري.

بهمن

با آن كه چيزهايي را كه مي‌توان با پول به دست آورد يا انجام داد را دوست داري، اما خوشت نمي‌آيد در راه به‌دست آوردن پول كارهايي را كه برايت خوشايند نيست، انجام دهي. داراي قوه تصور زيادي هستي و يك نياز عميق دروني شما را به طرف آزمايش و تجربه كردن مي‌كشاند. دوست داري عواطف هر شخصي كه با او در ارتباط هستي را امتحان كني. بعضي اشتباهات خودت را بي‌اهميت مي‌داني و اعتراض اطرافيان را درك نمي‌كني.

اسفند

شنونده خوبي هستي و از همين رو مردم مشكلات خودشان را با شما درميان مي‌گذارند و شما هم با رويي گشاده به درد دل آن‌ها گوش مي‌دهي و تا جايي كه مي‌تواني به آن‌ها رهنمود مي‌دهي. گاهي سريعاً عصباني مي‌شوي ولي سريعاً هم فراموش مي‌كني. هر نوع تلاش براي حقه زدن به شما، در هر موردي خطرناك است چون به خوبي قدرت تشخيص درست از نادرست را داري. گاهي چنان در خيالات خودت فرو مي‌روي كه فرصت‌هاي خوبي كه در اختيار داري را از دست مي‌دهي.

 

تاریخ انتشار : 06 اکتبر 19 دیدگاه : بدون دیدگاه