امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۰۳ - Wednesday 24th April 24

فال فردا کولاک 340 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردين

معمولاً كارها را با خوش‌بيني ذاتي خودت به انتها مي‌رساني. خيلي از كارها كه براي بيشتر مردم، پايان كار است، تازه شروع يك راه جديد براي شماست. گاهي اوقات تصميم‌هاي آني مي‌گيري و خيلي زود هم منصرف مي‌شوي. به مشورت كردن عقيده خاصي داري و از افراد مختلف نظرخواهي مي‌كني و با هر نظر، عقيده خودت را عوض مي‌كني. عقايد مذهبي‌ات قلبي است و ظاهري نيست.

ارديبهشت

در دوستي‌ها پايداري و قدرت سازشكاري با اطرافيان داري. در زندگي قانعي و مي‌تواني با حداقل امكانات بسازي. ظاهري آرام و خونسرد داري و اين آرامش را به اطرافيان هم منتقل مي‌كني. براي آينده‌ات برنامه‌ريزي داري و شخص بي‌هدفي نيستي. روي اطرافيانت تسلط داري و زيركانه راه درست زندگي را پيش رويشان قرار مي‌دهي. البته در بيشتر موارد قدردان شما نيستند.

خرداد

فردي اجتماعي هستي و هرچه جمع اطرافيانت گسترده‌تر باشد، شادي و خوشحالي شما نيز بيشتر مي‌شود. تيزهوشي و اين موضوع در رقابت‌هاي زيادي شما را برنده كرده و از رقبا پيش انداخته است. سماجت خاصي در رسيدن به اهدافت داري و گاهي سال‌ها منتظر مي‌ماني تا به خواسته‌ات برسي، البته از هيچ تلاشي هم دريغ نمي‌كني. دوست داري در ظاهر بهتر و بالاتر از اطرافيان باشي و به تفريح كردن علاقه زيادي داري.

فال فردا

تير

حس استقلال‌طلبي در شما بسيار قوي است و به همين دليل هم كمي سركش به نظر مي‌آيي. ذهني فعال و خلاق داري و غالباً به دنبال چيزهاي نو هستي. فراز و فرود در زندگي‌ات زياد است، به ويژه در موقعيت‌هاي حرفه‌اي و كاري. گاهي اوقات خيلي سريع و با كوچك‌ترين مسئله‌اي عصباني مي‌شوي. هرچند به همان سرعت نيز عصبانيت شما فروكش مي‌كند، ولي باعث دلخوري اطرافيان مي‌شوي.

مرداد

رگه‌هايي از خودپسندي در رفتارت ديده مي‌شود و دوست داري اگر در جمع قرار بگيري، به نوعي توجه اطرافيان را به خود جلب كني، ولي اين كار را خيلي زيركانه انجام مي‌دهي. عقايد و نظريات خاص خودت را داري و روي آن‌ها هم پافشاري مي‌كني. حس ششم شما قوي است و به راحتي مي‌تواني منظور اطرافيان را درك كني و پي به نيات آن‌ها ببري. اعتماد به نفس زياد، گاهي اوقات باعث مي‌شود دست به كارهاي خطرناك بزني.

شهريور

شور و شوق و علاقه زيادي به زندگي داري و از هر كاري كه مي‌كني، لذت مي‌بري. آدمي پرقدرت و صبوري و دوست داري كارهايت را به آرامي و با متانت اما در عين حال با درايت و جسارت به انجام برساني. اهل درگيري نيستي و همين موضوع شما را نزد اطرافيان محبوب ساخته. خيلي اهل دوست گرفتن نيستي و آن‌ها را به دقت انتخاب مي‌كني، ولي با تمام وجود به آن‌ها عشق مي‌ورزي.

مهر

فردي رك‌گو هستي. به اين كه اطرافيان در موردت چگونه فكر مي‌كنند، اهميت زيادي مي‌دهي و دوست داري در جمع از اطرافيان بالاتر باشي. گاهي اوقات براي اين كه خودي نشان دهي، دست به اعمالي مي‌زني كه براي هر كسي قابل درك نيست. به اعضاي خانواده‌ات وابسته‌اي و تحمل ديدن گرفتاري‌هايشان را نداري و از روي دلسوزي در كارهايشان دخالت مي‌كني.

آبان

درك درست و عادلانه‌اي از قضايا داري و به خوبي مي‌داني كه چگونه احساسات خودت را كنترل كني و به آرامش برسي. در زندگي به خيلي از خواسته‌هاي خودت رسيدي كه از ديد اطرافيان غيرممكن به نظر مي‌رسيده است. با زيركي خاصي عقايد منطقي خودت را به اطرافيانت تحميل مي‌كني. البته بيشتر اين عقايد، راه زندگي را براي آن‌ها باز كرده و اميدبخش آينده‌اي روشن است. از تمامي امكانات موجودت براي ساختن فردايي بهتر استفاده مي‌كني.

آذر

در جمع احساس راحتي مي‌كني و اعتماد به نفست بالاست. از كارهاي نيمه‌تمام خسته نمي‌شوي و هنوز كاري را تمام نكرده، به دنبال انجام كارهاي جديد مي‌روي. در دوستي هم كم نمي‌آوري و خصلت‌هايي داري كه براي دوستانت تحسين‌برانگيز است. وجودت در هر جمع باعث شادي است، البته در محيط‌هاي خانوادگي كمتر از خودت نشاط نشان مي‌دهي. با آن كه احترام زيادي براي بزرگ‌ترها قائلي، ولي نظريات خودت را اجرا مي‌كني.

دي

ممكن است كمي خودخواه به نظر برسي و دليلش هم رفتار خودت است. هميشه در زندگي گوش‌به‌زنگ موقعيت‌ها نشستي و دوست داري در زمينه شغلي در بالاترين رده قرار بگيري. البته هر كاري را قبول كني، به بهترين نحو انجامش مي‌دهي. داراي توانايي مديريت هستي و از عهده اين كار هم به خوبي برمي‌آيي. گاهي اوقات بسيار سريع تصميم مي‌گيري و سريع‌تر از آن هم عمل مي‌كني.

بهمن

فردي صادق و قابل اعتمادي كه هميشه به دنبال حقايق هر كاري. دوست نداري پول و وقت خودت را صرف خوشي‌هاي كاذب كني. به ظاهر آرامي، ولي در باطن هيجان زيادي داري كه آن را رو نمي‌كني. به ادب اجتماعي اهميت زيادي مي‌دهي و مراقب حرف زدنت هستي. اطرافيان، شما را به عنوان تكيه‌گاهي براي خود مي‌دانند. به حفظ حريم خانواده اعتقاد داري و هركسي را به آن راه نمي‌دهي.

اسفند

در بيان احساسات خودت چندان راحت نيستي. به خاطر گذشتي كه داري، مي‌تواني تكيه‌گاه خوبي براي اطرافيانت باشي. از سفرهاي كوتاه و غيرمنتظره لذت مي‌بري. در كارهايي كه براي اطرافيان انجام مي‌دهي، صداقت و خلوص نيت به چشم مي‌خورد و بدون توقع كمك‌شان مي‌كني. خيلي وقت‌ها از اينكه مورد بي‌مهري قرار گرفتي و قدر زحمات شما را ندانستند، دلخور مي‌شوي، ولي هيچ‌گاه پشيمان نمي‌شوي.

 

تاریخ انتشار : 07 سپتامبر 19 دیدگاه : بدون دیدگاه