امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۰۳ - Thursday 25th April 24

فال فردا کولاک 339 - کلبه سرگرمی و کولاک

 

فروردين

كارهايي را دوست داري كه در آن بتواني خلاقيت داشته باشي. خيلي زود با محيط اطرافت سازگار مي‌شوي به شرط آن كه محيط به اندازه كافي وسيع باشد كه غرور و اشتياق شما را ارضا كند. اگر اطرافيان به دقت به شما نگاه و از توانايي‌هايت به طرق مختلف بهره‌گيري كنند، بايد مطمئن باشند كه نه‌تنها وفاداري بي‌نظيري از خودت نشان مي‌دهي، بلكه از نظر مالي هم باعث پيشرفت آن‌ها مي‌شوي.

ارديبهشت

در زندگي زماني پيشرفت مي‌كني و خلاقيت‌هايت شكوفا مي‌شود كه دغدغه‌هاي مالي نداشته باشي و خيالت از بابت يك درآمد ثابت راحت باشد. به محيط امن خانه خودت بيشتر علاقه داري و نشانه‌اش هم اين است كه دوست نداري در جاي غريب بخوابي و اين نكته را بارها براي همه مي‌گويي. در زندگي هر چيزي كه حالت تحميلي به خود بگيرد، باعث بي‌طاقتي شما مي‌شود و از آن دوري مي‌كني.

خرداد

معمولاً تمايل داري در فعاليت‌هايي شركت كني كه هوش شما را به تحرك وا دارد و كار به سرعت انجام گيرد و بازدهي هم سريعاً آشكار شود. دوست داري هر چيزي را فقط يك‌بار آزمايش كني، زيرا بار دوم انجام آن برايت كسل‌كننده مي‌شود. معمولاً دچار بي‌خوابي مي‌شوي و يكي از گله‌هايت از زندگي، بي‌خوابي‌هاي شبانه است. خيلي راحت با غريبه‌ها ارتباط برقرار مي‌كني و از اين موضوع خيلي خوب براي پيشبرد كارهايت استفاده مي‌كني.

تير

به ندرت عملكرد خودت را از قبل اعلام مي‌كني و افكار دروني‌ات را جز براي آن‌هايي كه خيلي با آن‌ها صميمي و نزديك هستي و احتمال كمي دارد كه از حرف‌هايت سوءاستفاده كنند، براي كسي نمي‌گويي. احساس مي‌كني زرنگي و اين‌طور هم هست، ولي گاهي اوقات براي اثبات اين موضوع ممكن است دست به كارهايي بزني كه براي ديگران چندان خوشايند نباشد.

مرداد

از اين كه در زندگي عهده‌دار مسئوليتي باشي، باكي نداري و معمولاً هم به خوبي از عهده انجام مسئوليت‌ها برمي‌آيي. البته خيلي دوست داري به ديگران بگويي چه‌كار كنند و كارها را چگونه به سرانجام برسانند. اگر شما را مورد ستايش قرار ندهند، احتمالاً بازدهی كارت به پنجاه درصد مي‌رسد. به اعتقاد خودت هميشه مبتكرتر و فعال‌تر از ديگراني و در بيان اشتباهات كاري ديگران هيچ‌گونه پرده‌پوشي نمي‌كني.

شهريور

كمي دمدمي‌مزاج هستي، ولي در توانايي‌هايت خللي ايجاد نمي‌كند. كارها را سريع انجام مي‌دهي، ولي در ظاهر شايد به چشم نيايد، چون با آرامشي خاص و با دقت كارها را انجام مي‌دهي و نمي‌گذاري عجله كردن باعث كاهش كيفيت كارهايت شود. چون چرب‌زبان نيستي، در كارهايي كه با اشخاص در ارتباط است، چندان موفق نمي‌باشي. اگر مواظب لحن انتقادگرانه خودت باشي، در زندگي كمتر گرفتار كشمكش و دردسر مي‌شوي.

فال-فردا

مهر

وجودت به مقدار يكسان از محبت، ملايمت، عدالت، تمايل لجوجانه به بحث و جدل با ديگران، لجبازي و بي‌تصميمي بهره برده است و اين يعني هر لحظه به يك حال هستي. تمايلي لجوجانه به بحث و جدل بر سر موضوعات مختلف با اطرافيان داري. اگر كسي به عنوان مثال از محاسن فيلمي برايت تعريف كند، فوراً معايب فيلم را برايش رديف مي‌كني. البته در طي همه اين نتيجه‌گيري‌هاي منطقي، سعي داري به عدالت رفتار كني.

آبان

اگر در زندگي، شخصي مطلوب شما نباشد، بعد از مدت كوتاهي از صحنه زندگي‌ات خارج مي‌شود. دسترسي دشمن به شما اگر غيرممكن نباشد، بي‌شك بسيار مشكل است. به هيچ‌وجه تحمل هياهو را نداري و معتقدي كه آدم بايد در هر موقعيتي خونسردي و متانت خود را حفظ كند و به طور كلي نقاب متانت و وقار، جز در مواقع بحراني، به ندرت از چهره‌ات برداشته مي‌شود و معمولاً آدم خونسرد و آرامي هستي.

آذر

نوعي روحيه حل مشكل داري و دلت مي‌خواهد از دانش و قدرت در كنار هم استفاده كني. دوست داري سريع‌تر به نتيجه برسي و با گام‌هاي بلند در مسير زندگي قدم برداري. جزئي‌نگر نيستي و برنامه‌هاي ريز نداري. روحيه‌اي ماجراجو داري، ولي خيلي ريسك‌پذير نيستي. مهارت اين را داري كه آدم‌هاي فريبكار، كلاهبردار و اشخاصي را كه انگيزه‌هاي پنهاني دارند، شناسايي كني.

دي

به محيط‌هاي بدون استرس و خلوت علاقه داري. شخصيتي آزاد داري و نمي‌تواني در چهارچوب، خلاقيت‌هاي خودت را نشان دهي و دوست داري چيزي را خلق كني. معمولاً با خونسردي و آرامش تصميم مي‌گيري تا به جايي كه مي‌خواهي برسي و هركس از پيشروي شما جلوگيري کند يا بخواهد از شما سوءاستفاده كند، به زودي متوجه اشتباه خود مي‌شود و مي‌فهمد كه چندان هم خونسرد نيستي و به كسي اجازه نمي‌دهي مانع پيشرفت شما شود.

بهمن

انجام كارها به تنهايي برايت مطلوب‌تر است و دوست نداري به شما گفته شود چه كاري انجام بدهي يا ندهي. استانداردهاي كاري بالا برايت اهميت دارند و به خودت بيشتر از هر كسي اعتماد داري. هر چه قوانين، چهارچوب‌ها و شرايط مكاني و زماني در كارهايت آزادتر باشد، بهره‌وري كارت افزايش مي‌يابد. در يك كلام، دوست داري جلودار باشي، نه اين كه ديگران را تعقيب كني.

اسفند

به راحتي قادري افكار اطرافيان را بخواني و فرق تعريف و تملق را به خوبي درك مي‌كني. هميشه از محيط خودت تأثير مي‌پذيري. يعني اگر در محيطي كوچك با وسايلي كهنه قرار بگيري، رفتارت هم مثل محيط اطرافت می شود و حرف‌ها و عقايدت يكنواخت و ملالت‌بار خواهد شد و كافي است محيط زندگي‌ات عوض شود تا دوباره رنگ و روي واقعي خودت را به دست آوري. تغيير و جابه‌جايي ناگهاني را به هرگونه بحث و جدل ترجيح مي‌دهي.

 

تاریخ انتشار : 21 آگوست 19 دیدگاه : بدون دیدگاه