امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۰۳ - Wednesday 24th April 24

فال فردا کولاک 337 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردین

کینه‌ای نیستی و کمتر پیش می‌آید کسی را سرزنش کنی ولی از این که از دیگران نیرنگ و دورویی ببینی، به شدت افسرده می‌شوی. گاهی اوقات اولویت‌بندی زندگی‌ات را به خاطر افرادی که می‌دانی اولویتی در زندگی‌ات ندارند و در شرایط مشابه، کاری برای شما نمی‌کنند، به خطر می‌اندازی. در تصمیم‌گیری امور زندگی به خودت متکی هستی و اگر هم مشورتی بگیری در نهایت کار خودت را می‌کنی.

اردیبهشت

آدم سرسختی هستی و اگر اراده به انجام کاری بگیری از سختی‌های آن نمی‌ترسی. نجیب و ساده هستی و معمولاً با اطرافیانت کنار می‌آیی. البته در موقع عصبانیت می‌توانی دنیا را به هم بریزی. مهارت «نه» گفتن به راحتی می‌تواند از حجم زیاد فشار و استرس شما کمک کرده و زندگی را برایت آسان‌تر کند. انجام کارهای عام‌المنفعه را دوست داری و توقع جبران هم نداری.

خرداد

در ظاهر خونسرد به نظر می‌رسی و آرامش خاصی در رفتارت هست که برای اطرافیانت خوشایند است. در بی‌تفاوت نشان دادن خودت نسبت به آدم‌ها و رفتارشان استادی و به ندرت کسی می‌تواند از احساس واقعی‌ات سر دربیاورد. اعتقاد داری زنده نگه داشتن جراحات گذشته برای سلامتی‌ات ضرر دارد و بخشش آرامش درونی برایت به ارمغان می‌آورد. در خرج کردن پول محتاطی و کمی به نظر خسیس می‌آیی.

تیر

حس مالکیت شدیدی داری و از اموالت به خوبی محافظت می‌کنی. شاید در ظاهر آرام به نظر برسی ولی در باطن چنین نیستی و درباره اظهار نظر اطرافیان در مورد خودت حساسیت زیادی داری. معمولاً با رفتار و اعمالت حرف می‌زنی و توان ابراز کلامی عشق و غم را نداری. از وابستگی عاطفی و احساسی می‌ترسی و کمتر به طرف کسی کشیده می‌شوی. برای تنهایی خودت ارزش زیادی قائلی.

مرداد

وابسته به خانه و خانواده‌ات هستی و تحمل دوری از آن‌ها را نداری. در زندگی خیلی مواقع خط زردها را رد می‌کنی ولی نباید فراموش کنی که اگر تعداد خط زردها زیاد شوند، یک خط قرمز محسوب می‌شوند و کاری خطا به حساب می‌آیند. دوست داری دیگران را مطابق میل خودت تغییر دهی ولی کمتر سعی می‌کنی خودت را هم تغییر دهی و معیار صحیح بودن رفتار دیگران را مقایسه با خودت می‌دانی.

شهریور

برای آرامش خودت ارزش زیادی قائلی و از اینکه در تنگنا قرار بگیری و مجبور به گرفتن تصمیم و یا انجام کاری باشی عذاب می‌کشی. خودت آدم مسئولیت‌پذیری هستی و همین توقع را هم از اطرافیانت داری. دوستان موفقی اطرافت داری و به همین دلیل برایت آسان‌تر است که در مسیر رشد قرار بگیری. کمی مرموز به نظر می‌رسی.

فال-فردا

فال-فردا

مهر

به کودکان و افراد ضعیف علاقه زیادی داری و معمولاً محبت بیشتری نسبت به آنان داری. به مسائل اطراف زندگی‌ات توجه ویژه‌ای داری و از مشکلات اطرافیان به اندازه مشکلات خودت رنج می‌بری. دوست داری حرف دلت را در قالب شعر و آثار هنری بیان کنی. سعی می‌کنی قلبت را هر روز از اتفاقات ناخوشایند روزهای قبل پاک کنی و این یکی از صفات پسندیده شماست.

آبان

با مشکلات خودت در زندگی کنار می‌آیی و به ندرت آن را به گردن دیگران می‌اندازی. معمولاً سادگی را بیشتر دوست داری و در خریدهایت بیشتر به دنبال راحتی هستی تا ظاهر پرزرق و برق‌شان. بیشتر تابع عقل خود زندگی می‌کنی و اهل خیالپردازی نیستی. واقعیت برایت باارزش‌تر است حتی اگر از آن خوشت نیاید. دوست داری به دیگران کمک کنی و چون تکیه‌گاه قدرتمندی برای آن‌ها هستی.

آذر

برایت آرام و متین بودن اهمیت زیادی دارد و معمولاً در بحرانی‌ترین شرایط هم سعی می‌کنی با واکنش‌های تند و خشونت‌آمیز که برای دیگران عادی است، پاسخ ندهی. هر روز از وقت خودت را طوری استفاده می‌کنی که فرد مؤثری باشی و این از نشانه‌های موفقیت شماست. اعتقاد داری زندگی ارزشمند است و ثانیه‌های تلف شده آن دیگر بازنمی‌گردند.

دی

در رفاقت با دوستان و اطرافیانت صبور و وفاداری و در خوشی و ناخوشی‌های آنان ترکشان نمی‌کنی. برای خوشحال کردن اطرافیانت دست به کارهایی می‌زنی که گاهی برایت دردسرساز می‌شود. گاهی اوقات احساس ناراحتی می‌کنی به دنبال کسی می‌گردی تا احساسات خودت را با او درمیان بگذاری ولی این فرد را بعد از مدتی تغییر می‌دهی و اعتماد سابق را به او نداری.

بهمن

زندگی بی‌هدف و ساکن آزارت می‌دهد. با آن که روابط اجتماعی خوبی داری ولی برای دوستی ارزش زیادی قائلی و دایره دوستان بسیار کوچکی داری. صادقی و می‌ترسی از این صداقت سوءاستفاده شود چون خاطرات خوبی از این صفت خودت نداری. زندگی آرام و بدون هیاهویی داری و از کارهایی که قدرت ریسک آن‌ها بالاست دوری نمی‌کنی. مشاور خوبی هستی و خیلی از اطرافیان نظرات شما را قبول دارند.

اسفند

عاشق طبیعتی و به راحتی می‌توانی درباره محسنات طبیعت و مزایای هر چیزی که طبیعت در آن نقش دارد صحبت کنی. آدم صادقی هستی و به راحتی اطرافیان می‌توانند روی کمک بی‌منت شما حساب کنند. صراحت و صداقت از ویژگی‌های بارز شماست که اطرافیان هم بر آن باور دارند. یک زندگی هماهنگ و سالم داری و از افرادی که انرژی منفی از خود منتقل می‌کنند، استقبال نمی‌کنی.

تاریخ انتشار : 21 جولای 19 دیدگاه : بدون دیدگاه