امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۰۳ - Friday 19th April 24

فال فردا کولاک 331 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردین

هوشیار و اهل عملی. در نظر اطرافیان خصلت شاخص شما تواضع و فروتنی است. اگر با کسی دوست شوی، صادق و باوفا و وظیفه‌شناسی. برای زندگی‌ات برنامه ریزی می‌کنی و مطابق برنامه تعیین شده، روز خودت را آغاز می‌کنی ولی خیلی زود تحت تأثیر حرف اطرافیان قرار می‌گیری و برنامه‌هایت را به‌هم می‌ریزی.

اردیبهشت

وابسته به خانواده‌ای و آسایش خودت را در آسایش آن‌ها می‌بینی. در همه چیز به دنبال خوبی می‌گردی و اطرافیانت را می‌پذیری و کمتر از آن‌ها ایراد می‌گیری. کارهایی را که دوست داری، انجام می‌دهی و کمتر از این شاخه به آن شاخه می‌پری. استقامت زیادی در مقابل مشکلات داری و نتیجه‌اش را هم به خوبی گرفته‌ای.

خرداد

همواره به دنبال افراد جدید، کارهای جدید و محیط‌های تازه هستی و از تکرار بدت می‌آید. مایلی با افراد شوخ‌ معاشرت داشته باشی و خودت هم در حرف‌هایت رگه‌هایی از طنز وجود دارد. پشتکار زیادی داری و به بیشتر خواسته‌هایت به همین دلیل رسیده‌ای. برای سلامتی‌ات ارزش زیادی قائلی.

تیر

حرکات و رفتار آرامی داری و بیشتر جذب محیط‌هایی می‌شوی که در آن آرامش وجود داشته باشد. افق دید وسیعی داری و چیزهایی را می‌بینی که از دید دیگران پنهان می‌ماند. زرنگی و گاهی برای اثبات این صفت حاضری دست به کارهایی بزنی که شاید به سود دیگران نباشد. به عقاید خودت پایبندی.

مرداد

آدمی پرانرژی هستی و می‌خواهی در یک زمان چندین کار را با هم انجام دهی. معمولاً اطرافیانت را مورد قضاوت قرار می‌دهی و از راه‌هایی که متوجه نشوند، آن‌ها را امتحان می‌کنی. کمی حس بدبینی داری و از رفتار دیگران دچار سوءبرداشت می‌شوی. در یک کار ماندگار نمی‌شوی و تغییر را دوست داری.

شهریور

بامحبت و خونگرمی ولی دوستان زیادی نداری. در کارهایت جدیت داری و از مسائل به سادگی نمی‌گذری. اهداف مشخصی داری و فکرت بر کارهایت متمرکز است. یکی از نگرانی‌هایت این است که چگونه در مقابل افراد ظاهر شوی که مورد قبول‌شان قرار بگیری و نظر آن‌ها در مورد خودت را جدی می‌گیری.

مهر

کمی درونگرایی. سکوت و آرامش چهره شما به دیگران نیز آرامش می‌دهد. البته گاهی این سکوت فرصت‌هایی را از شما در زندگی گرفته که برای از دست دادن‌شان پشیمان هستی. می‌توانی با تقویت اعتماد به نفست، شادابی را به خود و زندگی‌ات هدیه دهی و دوستان بیشتری داشته باشی.

آبان

جاه‌طلبی. جدی بودن شما برای کسانی که شناختی از شما ندارند، چندان خوشایند نیست ولی برای کسانی که طعم مهر و محبت شما را چشیده‌اند، راضی کننده است. به گذشته وابسته‌ای و در حرف‌هایت بارها خاطرات گذشته را مرور می‌کنی. گاهی اوقات به جای عقل و منطق، به حرف دلت گوش می‌کنی.

آذر

همواره از هر چیزی بهترین آن را می‌خواهی. روحیه بانشاطی داری و همین موضوع دوستان زیادی را دورت جمع کرده است. عاقلی و به راحتی گول نمی‌خوری. زیر آن نگاه آرام به راحتی به اسرار درون آدم‌ها پی می‌بری و کوچک‌ترین نکته‌ها از نظرت دور نمی‌ماند.

دی

فردی بااراده و مصممی و به هر چه بخواهی، می‌رسی. پیشرفت را دوست داری و در هر مرحله از زندگی باشی، نگاهت به بالاترها است و برای رسیدن به خواسته‌هایت تلاش می‌کنی. کمی خودخور و عصبانی هستی و برای هر مسئله‌ای فکرت را پریشان می‌کنی. برای کارهایت برنامه‌ریزی داری.

بهمن

از جنجال و هیاهو بیزاری و برای آرامش خودت ارزش زیادی قائلی. دوست داری همه چیز مرتب و منظم باشد و به‌هم ریختگی درونت را به‌هم می‌ریزد. وظیفه‌شناسی ولی برای خودت و خواسته‌هایت بیشتر وقت می‌گذاری. خلاقیت داری و کارهایت را به سبکی نو و متفاوت انجام می‌دهی.

اسفند

مسئولیت‌پذیری و هرگز کارهایت را نیمه‌تمام رها نمی‌کنی. اهل ریسکی و مدام به دنبال کسب تجربیات جدید می‌روی. به دلیل ترس از درگیر شدن بعضی مواقع از حق خودت می‌گذری. دوست داری کارهای شخصی‌ات را به تنهایی انجام دهی و تحمل نداری کس دیگری کارهایت را انجام دهد. به دنبال بهترین‌ها در زندگی هستی.

 

تاریخ انتشار : 22 آوریل 19 دیدگاه : بدون دیدگاه