امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۰۳ - Friday 26th April 24

فال فردا کولاک نیمه دوم مرداد 98 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردين

خيلي متكي به نفسي و توجه كمي به خواسته‌هاي ديگران داري،‌اما مي‌تواني صميمي‌ترين و دست و دلبازترين فرد در ميان نشانه‌هاي خورشيدي باشي. چيزي را كه در زندگي در جستجوي آن هستي، پول نيست بلكه دوست داري در هر طرح و برنامه‌اي كه اجرا مي‌كني خلاقيت به خرج دهي و به شيوه‌اي معقولانه جلو بروي. گاهي اوقات همه كارهاي خودت را با عجله و اتكاي به نفس انجام مي‌دهي و متوجه نمي‌شوي كه بيش از حد از خودت كار كشيده‌اي.

ارديبهشت

شخصيتي قوي داري و در موقع تصميم‌گيري خيلي آهسته و سنجيده عمل مي‌كني. تقريباً همه كارهايت قابل پيش بيني است و داراي سرعت عمل خوبي هستي. حركاتي سنگين و تنبل‌وار داري كه نشانه‌اي از قدرت است. بهتر است اطرافيان بدانند كه اگر شما را مي‌خواهند، بهتر است خودشان اقدام كنند و پا پيش بگذارند، چون دلت نمي‌خواهد انرژي خودت را براي تعقيب كردن ديگران تلف كني.

خرداد

با هوش سرشار خودت بر افراد كند ذهن غلبه مي‌كني و از اين كار موذيانه لذت مي‌بري. سرعت تفكري بالايي داري و با طعنه از ديگران انتقاد مي‌كني. گاهي اوقات مانند پرنده‌اي كنجكاو در كناري مي‌نشيني، اطراف را وارسي مي‌كني و خيلي زود هم مي‌پري، قبل از اين كه ديگران فرصتي براي سلام و احوال‌پرسي با شما پيدا كنند. به راحتي مي‌داني چگونه مي‌تواني عقايد سفت و سخت ديگران را تغيير دهي.

تير

در موقع غم و اندوه به گوشه‌اي پناه مي‌بري و از همه كناره مي‌گيري ولي به يكباره شوخ طبعي‌ات گل مي‌كند و همه را به تعجب مي‌اندازي. دوست نداري از خودت زياد حرف بزني ولي مشتاقانه به حرف‌هاي ديگران گوش مي‌كني و در جستجوي حقايق جديد از دوروبرت هستي. البته هرگز در مورد كسي قصاوت نمي‌كني و فقط به جمع‌آوري اطلاعات بسنده مي‌كني. به اجناس قديمي و عتيقه علاقه داري.

مرداد

هميشه درگير يك رابطه عاطفي هستي و از تنهايي خوشت نمي‌آيد. البته در اين روابط، شكست‌هاي متعددي هم مي‌خوري. طبيعتي ثابت و مستحكم داري و به سختي مي‌توان شما را وادار به تغيير مسير كرد، ولي خودت با قدرت استدلال قوي، چنين كاري را در مورد ديگران انجام مي‌دهي. در صورتي به ديگران كمك مي‌كني كه بتواني در آينده بازده آن را ببيني، وگرنه راحت عقب گرد كرده و چشمانت را مي‌بندي.

شهريور

اهل تنبلي نيستي و عقايد صحيح و درستي راجع به بهداشت و سلامتي داري. حتي عشق هم نمي‌تواند جلوي چشمان واقع بين شما را بگيرد و مانع از آن شود كه ايراد‌هاي طرف مقابلت را نبيني. تحمل بي‌نزاكتي يا بي‌توجهي ديگران را نداري و ناگهان بد اخلاق و پرخاشگر مي‌شوي، ولي در اغلب مواقع انساني آرام و خونسردي كه اطرافيان در منزل و در محيط بيرون از خانه از مصاحبت با شما لذت مي‌برند.

فال-فردا

مهر

از تبعيض و ناداوري بيزاري و هميشه به دنبال حقيقتي اگر در مرحله قضاوت قرار بگيري، بعد از بررسي تمام احتمالات و امكانات، حقيقت را بيان مي‌كني و اين خصلت قابل ستايش است. به هيچ وجه علاقه‌اي به تصميم گيري فوري و بدون در نظر گرفتن همه احتمالات را نداري و به خوبي مي‌تواني يك برنامه ريز عالي باشي. افراد عجول دوروبرت مي‌توانند باعث نگراني شما شوند.

آبان

هنر شما در اين است كه مي‌تواني سر از كار ديگران در بياوري ولي خودت شخص اسرار آميزي هستي و نم پس نمي‌دهي. هر احساسي داشته باشي در چهره آرام و بي‌تفاوت شما هيچ گونه تغييري پيدا نمي‌شود و به گونه‌اي هوشمندانه ظاهر خودت را حفظ مي‌كني و به ندرت مي‌شود شما را از كوره در رفته ديد. هيچ گاه دچار خجالت و كم رويي نمي‌شوي و به همين خاطر حق خودت را مي‌گيري.

آذر

دوست داري كارهايي را انجام دهي كه ديگران هيچ تمايلي به انجامش ندارند. رقابت كردن را دوست داري مخصوصاً در كارهاي خطرناك. دوستان وفادار زيادي داري كه البته بايد دوست باشند تا بتوانند برخي از رفتارها و شوخي‌هايت را تحمل كنند و با شناختي كه از شما دارند، دلخور نشوند. اگر اطرافيان فرصت داشته باشند. نظريات شما را تجزيه و تحليل كنند، متوجه مي‌شوند برخي از گفته‌هاي شما چقدر ارزشمند است.

دي

رفتار و اعمال محتاطانه و آرامي داري و خيلي عاطفي و احساساتي هستي، ولي نمي‌گذاري احساسات جلوي ديدن حقايق را بگيرد. معمولا كارها را به طور كامل انجام مي‌دهي و در پي كلك زدن به اطرافيان نيستي. جايگاه خودت را در اجتماع بالا مي‌بيني و از راه‌هاي منطقي كه آسيبي به كسي نرساند، جايگاه واقعي خودت را پيدا مي‌كني. دوست داري راه دوست را به اطرافيان نشان دهي و موفقيتشان را ببيني.

بهمن

به عقايد خودت پايبندي و يك قدم هم از اعتقاد راسخ خودت عقب نشيني نمي‌كني. گاهي اوقات با رفتارهاي عجيب و غريب خودت مردم را شگفت زده مي‌كني و نمي‌گذاري كسي از كارهايت سردر بياورد. زمان‌هايي به نظر مي‌رسد در عالم خواب و خيال به سر مي‌بري ولي در همين لحظه مي‌توان تعداد مژه‌هاي طرف مقابل را برايشان بگويي. كنجكاوي‌هايت باعث مي‌شود گاهي اوقات پي به چيزهايي ببري كه برايت مايه دردسر شوند.

اسفند

طنز و شوخي يكي از سلاح‌هاي مخفي شما براي پنهان كردن ناراحتي‌هايت است. گاهي اوقات در هنگام ناراحتي به پهناي صورت مي‌خندي تا كسي اشك‌هايت را نبيند. اگر بخواهي زود در مقابل مشكلات زندگي سر فرود بياوري و انرژي خودت را بيهوده هدر دهي، به داروهاي آرامبخش محتاج خواهي شد. هنگامي كه حس كني حادثه‌اي رخ خواهد داد. معمولا چنين چيزي اتفاق مي‌افتد.

تاریخ انتشار : 05 آگوست 19 دیدگاه : بدون دیدگاه