امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۰۳ - Wednesday 24th April 24

فال فردا کولاک نیمه دوم فروردین 98 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردین

علم و فضلی که به چل سال دلم جمع آورد/ ترسم آن نرگس مستانه به یغما ببرد

همیشه رازهایت را حفظ کن. وقتی خودت نتوانی این کار را انجام دهی، چگونه توقع داری دیگران این کار را بکنند؟ این روزها از یکنواختی زندگی گله مندی و می خواهی شانس خودت را امتحان کنی. مراقب باش دست به ریسک نزنی و شانس خودت را با توجه به سرمایه هایی که داری امتحان کنی. به یک جمع دوستانه یا یک میهمانی دعوت می شوی که همراه با خاطراتی خوش است.

اردیبهشت

سعی نابرده در این راه به جایی نرسی/ مزد اگر می طلبی طاعت استاد ببر

اندیشه هایت کمی متمایل به بدبینی است و معمولا آخر کارها را خوب نمی بینی و همین امر باعث شده جرات انجام کارهای پرخطر را از دست بدهی. اگر تغییری در کارهایت نداشته باشی، منتظر تحول هم در زندگی ات نباش. به فکر یک شروع دوباره باش. حواست به کارهایی که انجام می دهی باشد، چون یکی از نزدیکانت حواسش به شدت متوجه شماست.

خرداد

سرو چمان من چرا میل چمن نمی کند؟ همدم گل نمی شود یاد سمن نمی کند؟

گاهی اوقات در زندگی لازم است ارزش داشته‌هایت را حساب کنی و روی هر کدام از آن ها قیمت بگزاری تا اگر روزی کسی خواست آن ها را از تو بخرد، ارزان نفروشی. به دنبال کارهایی برو که علاقه زیادی به آن ها داری تا استعدادهایت شکوفا شوند. از یکی از اطرافیانت دلخور نباش. در ظاهر شاید تندخو باشد ولی در قلبش دوستت دارد.

تیر

از این مر ض به حقیقت شفا نخواهم یافت/ که از تو درد دل ای جان نمی رسد به علاج

مراقب افکار و اعمال خودت باش و اگر روزی براثر وقوع حادثه ای دلت سوخت و اشکت درآمد، کمی به عملکرد گذشته  خودت  فکر کن و خیلی فوری روی به آسمان نکن و از خداوند طلبکار نباش. افکار منفی هرچقدر هم که شما را به اهدافت نزدیک کند، در آینده پریشانت می کند. راه های میان بر همیشه راه‌های سالمی نیستند.

مرداد

گر خود رقیب شمع است اسرار از و بپوشان/ کان شوخ سر بریده بند زیان ندارد

حمایت یکی از نزدیکانت زندگی را برایت راحت‌تر کرده. قدرش بدان و محبت های او را بی پاسخ نگذار. چندی پیش یکی از اطرافیانت از سر دلتنگی حرف هایی برایت زده و درد دل‌هایی کرده و حالا از برملا شدنش می ترسد. این امیدواری را به او بده که رازدارش هستی. برملا شدن این حرف ها اعتبار شمار را نزد او از بین می برد.

شهریور

شکر چشم تو چه گویم که بدان بیماری/ می کند درد مرا از رخ زیبای تو خوش

کسب موفقیت یکی از نزدیکانت باعث خوشحالی ات شده و خدا را شکر می کنی. نذری داشتی و زمان ادای آن فرا رسیده، در ادای دین تاخیر نکن. طبیعت را از یاد نبر و در هر فرصتی که دست داد، سری به آن بزن. انرژی خودت را در پی به دست آوردن چیزهایی که امکاناتش را نداری هدر نده. مراقب سلامتی‌ات باش.

مهر

مست امیدم که علیرغم عدو روز جزا/ فیض عفوش ننهد بار گنه بردوشم

چندی پیش مشکلی برایت پیش آمد و فکر می‌کردی به این زودی ها از شرش خلاص نمی‌شوی، ولی خیلی زود و با حمایت اطرافیانت این مشکل برطرف شد. این موضوع رشته محبت بین شما و آنان را محکم تر کرده و به ارزش خودت نزد آنان پی بردی. این روزها به سوی شادی می روی و از درگیری های گذشته دور می شوی.

آبان

هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود/ هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود

برای این که توجه دیگران را جلب و پیوند اعتماد برقرار کنی، باید از نشانه های غیر کلامی اطرافیان بی توجه نگذری. به نگاه های محبت آمیز یکی از اطرافیانت بی توجه نباش. شاید این نگاه، زندگی ات را زیر و رو کند. خبرهای داغ دوروبرت کم نیستند. از کنار بعضی از آن ها باید بی توجه بگذری، چون خودت هم می دانی شایعه ای بیش نیستند.

آذر

نظیر دوست ندیدم اگرچه از مه و مهر/ نهادم آینه ها در مقابل رخ دوست

اخیرا با شخصی آشنا شدی و در این که او را دوست بنامی، شک داری. بهتر است او را از راه‌های مختلف امتحان کنی. ببین چقدر به مسائل زندگی شما علاقه مند است یا به عنوان مثال، موضوع مهمی که با آن مواجه شدی را با او در میان بگذار و ببین آیا موضوع را دنبال می‌کند یا نه. در هر صورت قبل از این که به صداقتش اطمینان کنی، او را دوست ندان.

دی

از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود/ زنهار ازین بیابان، وین راه بی نهایت

مجموعه رفتارهای ظاهری و باطنی شما اگر بر قواعد درستی انجام گردد، بی شک شما انسانی شایسته و جذاب و دوست داشتنی به نظر خواهی آمد، پس مراقب اعمال و رفتارت در اجتماع باش تا با حرکتی نسنجیده، نیت باطنی خودت را بد جلوه ندهی. از نظر مالی در تنگنا قرار داری و فکرهایی برای کسب درآمد بیشتر به سرت زده، معطل نکن و از همین امروز شروع کن.

بهمن

کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد/ یک نکته ازین معنی گفتین و همین باشد

دریک مدت کوتاه چند اشتباه مرتکب شدی ولی نمی خواهی تقصیر را به گردن بگیری. شاید خیلی ها راه اشتباه را به شما نشان دهند و بگویند راه درست است. آیا شما نباید فکرکنی و باید باطناب دیگران به چاه بیفتی؟ آرامشت را از دست نده و خودت را دست کم نگیر. در زندگی آن قدر تجربه داری که به تنهایی قادر به حل مشکلاتت باشی.

اسفند

حافظ افتادگی از دست مده زانکه حسود/ عوض و مال و دل و دین در سر مغروری کرد

گاهی اعتماد، مقدمه فریب است. مراقب باش از روی خوش بینی به هرکسی اعتماد نکنی و فتنه‌ای در زندگی ات شکل نگیرد. در زندگی آرامش داشته باش. حفظ آرامش و خونسردی، به معنای بی خیالی نیست. به این معنی است که با دید باز و از روی عقل تصمیم بگیری. در راه رسیدن به خواسته هایت در زندگی خطرات بسیاری وجود دارد، ولی فراموش نکن خدا با توست.

تاریخ انتشار : 06 آوریل 19 دیدگاه : بدون دیدگاه