امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۰۳ - Saturday 20th April 24

فال فردا کولاک نیمه دوم خرداد 98 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردین

از احساسات‌گرایی خوشت نمی‌آید و در موقع لازم هیچ‌کس نمی‌تواند مثل شما قاطع و خشن باشد. تحمل شکست را نداری و به طور افراطی نسبت به نتیجه نهایی هر چیز، از عشق گرفته تا کار و آینده، خوشبین هستی. منتظر موفقیت نمی‌نشینی و با شتاب به سوی آن می‌روی و معمولاً کمتر به دیگران وابسته‌ای.

فال-فردا

فال-فردا

اردیبهشت

آدمی محتاط و بسیار ملاحظه‌کاری. لیاقت و کاردانی خوبی در زمینه مسائل مالی داری و در هر موقعیتی قرار بگیری، به فکر آینده هستی به همین خاطر هم همیشه در حساب پس‌اندازت مقداری پول داری تا محتاج دیگران نشوی. خیالباف نیستی و دوست داری در هر کاری با واقعیت روبه‌رو شوی. در دوستی با دیگران بسیار محتاطی.

خرداد

تیزهوشی و به راحتی به نیت درونی افراد دور و برت پی می‌بری. اهل منطق و استدلالی و درباره مشکلات و مسائل خودت با دیگران به بحث و مذاکره می‌پردازی. کمتر با دیگران به اختلاف می‌رسی و در صورت بروز چنین شرایطی می‌توانی اختلافات خود را به گونه‌ای مسالمت‌آمیز و آرام حل و فصل کنی. انرژی مثبت زیادی داری.

تیر

کمی خجالتی هستی و از این که مورد پذیرش اطرافیان قرار نگیری وحشت داری. در آشنایی‌ها دوست داری طرف مقابل قدم اول را بردارد و از پیشقدم بودن واهمه داری. احساسات درونی‌ات را پنهان نگه می‌داری و فقط برای کسانی که با آن‌ها بسیار صمیمی و نزدیک هستی بروز می‌دهی. پرحرف نیستی و سکوت را ترجیح می‌دهی.

مرداد

با آن که برای پول اهمیت زیادی قائلی ولی بیشتر ترجیح می‌دهی پول را خرج کنی تا پس‌انداز. دوست داری از دیگران برتر باشی چه در اجتماع و چه در محیط خانواده. نیاز عمیقی به تحسین داری و با رفتارت دیگران را وادار به چنین کاری می‌کنی. در موقع عصبانیت اگر هم حفظ ظاهر کنی ولی منتظر فرصت برای جبران می‌نشینی.

شهریور

آدم تیزهوش و زیرکی هستی. گاهی چنان در افکار و اندیشه‌های خودت غرق می‌شوی که از سر و وضع ظاهری و محیط زندگی خودت غافل می‌شوی. زیاد فکر می‌کنی و معمولاً قدرت پیش‌بینی داری و عاقبت کارهایت را درست حدس می‌زنی. بی‌توجهی یا بی‌نزاکتی دیگران باعث رنج و عذابت می‌شود.

مهر

به ظاهر ساکتی ولی برخلاف ظاهرت، درون پرجنب و جوشی داری. قدرت تحمل پایینی داری و اهل بحث و جدلی و گاهی در این راه چنان پیش می‌روی که به چشم اطرافیان زورگو می‌آیی. گفتن «نه» برایت سخت است و به همین دلیل هم گاهی کارهایی را شروع می‌کنی که هیچ تمایلی به انجامشان نداری.

آبان

معمولاً احساسات خودت را پنهان می‌کنی ولی طالب کشف اسرار و عواطف دیگرانی. در جاهایی که دیگران می‌نالند و شکایت می‌کنند، قادری با شهامت و مقاومت پیش بروی. از زندگی طلبکار نیستی و مهارت عجیبی در استفاده از موقعیت‌ها داری. به خاطر بی‌باکی بارها در زندگی دست به اعمال خطرناک زده‌ای.

آذر

تمایل به دوستی و صمیمیت با دیگران داری. حرف‌های دیگران را به شرطی می‌پذیری که در پشت آن‌ها منطق وجود داشته باشد. اگر کسی بخواهد به زور شما را وادار به اطاعت کند، نمی‌پذیری. طرفدار عدالتی و تبعیض و بی‌عدالتی را از فاصله چند فرسخی تشخیص می‌دهی. از وابستگی به دیگران بدت می‌آید و برای آزادی‌ات ارزش قائلی.

دی

کمی خجالتی هستی و روحیه حساسی داری. آدم لایقی هستی و به خوبی از عهده انجام کارهایت برمی‌آیی. ساکتی و تودار و خیلی راحت می‌توانی احساسات و نیات خودت را مخفی نگه داری. میل به پیشرفت داری و دوست داری از دیگران جلو بزنی. البته با پشتکار و سختکوشی به بیشتر هدف‌های خودت می‌رسی.

بهمن

ترکیبی از خونسردی و بی‌ثباتی هستی. گاهی اوقات اضطرابی درونی داری که با صحبت کردن با کسانی که به آن‌ها اطمینان و علاقه داری، آن را از بین می‌بری. تنهایی را دوست داری ولی نه به معنای گوشه‌گیری دایمی از مردم و اجتماع، بلکه زمان‌هایی را می‌خواهی تنها باشی تا برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی و معمولاً هم برنامه‌هایت درست از آب درمی‌آید.

اسفند

خیلی زود تحت تأثیر محیط قرار می‌گیری و این امر ممکن است بر روح و روان و سلامتی‌ات اثر نامطلوبی بگذارد. حس همدردی قوی داری و از عهده کارهایی مثل مددکار اجتماعی به خوبی برمی‌آیی. با افراد دور و برت سازگاری داری. زودرنجی و گاهی اوقات یک کلمه حرف غیرمنطقی می‌تواند گریه‌ات را دربیاورد.

 

تاریخ انتشار : 07 ژوئن 19 دیدگاه : بدون دیدگاه