امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۰۳ - Thursday 25th April 24

فال فردا کولاک نیمه دوم تیر 98 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردین

عاشق گردش و سفر هستی و از یکنواختی و تکرار بدت می‌آید. دوست داری اوقات خوشت را با دوستانت تقسیم کنی و افکار و ایده‌های خود را با آن‌ها درمیان بگذاری. در ارتباط با کار و مسائل مالی خوش‌شانس هستی. گاهی اوقات از روی انگیزه‌های آنی تصمیم می‌گیری و اگر به مقصد نرسی، دچار افسردگی می‌شوی.

فال فردا

اردیبهشت

میل داری با دیگران ارتباط برقرار کنی و از تنهایی به شدت بیزاری. همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن داری و به شکلی مطلوب آن‌ها را برای اطرافیان بیان می‌کنی. از نظر جسمی در وضعیت خوبی به سر می‌بری و توان بدنی بالایی داری. در انجام کارها عجله نداری و هرگز کاری را نصفه نیمه رها نمی‌کنی.

خرداد

آدمی معاشرتی هستی. به زندگی نگاهی خوش‌بینانه داری و بیشتر نکات مثبت آن را می‌بینی. در جمع بودن را به تنهایی ترجیح می‌دهی. ایده‌های زیادی در سر داری ولی برای بیان آن‌ها مشکل داری و دلت نمی‌خواهد آن‌ها را با دیگران درمیان بگذاری. حس مالکیت بسیار پرقدرتی داری و این موضوع شما را دچار سوءظن‌های گاه و بیگاه می‌کند.

تیر

در زندگی بیشتر به فکر شغل و حرفه خود هستی و به مادیات علاقه زیادی داری. به نظم و ترتیب علاقه‌مندی و این کار از سوی هر کسی که رعایت شود، ‌مورد تحسین شما قرار می‌گیرد. نوعی دوگانگی در رفتارت وجود دارد و گاهی اخمو و گوشه‌گیر می‌شوی و در سایر مواقع شاد و سرحالی. در تصمیم‌گیری‌هایت خیلی محتاطانه عمل می‌کنی.

مرداد

آدمی عاطفی و از نظر روحی پیچیده هستی که کاملاً مستعدی که به خاطر یک کلمه حرف و یا یک کار کوچک از اطرافیان برنجی و برای ساعت‌ها و یا روزها پشت دیوار غیرقابل نفوذی پنهان شوی. در چنین شرایطی اطرافیان باید صبور باشند و اجازه دهند تا بتوانی بر این بدخلقی و افسردگی خودت غلبه کنی. بلندپروازی و رضایت چندانی از زندگی نداری.

شهریور

از جهت خلق و خو آدم آسانگیری هستی و از ناسازگاری و اختلاف بدت می‌آید. با آن که آدمی احساساتی و بامحبت هستی ولی فکر می‌کنی نشان دادن احساسات یک نوع ضعف برایت محسوب می‌شود و از این کار لذت نمی‌بری. دوست داری با کسانی معاشرت کنی که حرفی برای گفتن داشته باشند و از آن‌ها راه‌هایی برای بهتر زندگی کردن بیاموزی.

مهر

کمی حسود هستی و دوست داری کسی که به او علاقه‌مند هستی، همه احساس و عاطفه خود را نثار شما کند. تشنه حرف و استدلال هستی و در مورد هر چیز دوست داری بحث کنی و با دلیل و منطق حرفت را به دیگران ثابت کنی و یا دیگران را به را‌ه‌های مختلف امتحان کنی تا صداقت‌شان به شما ثابت شود. علاقه زیادت به نزدیکان و اعضای خانواده بارها برایت مشکل‌ساز شده است.

آبان

تحمل و پایداری فوق‌العاده‌ای داری که در پستی و بلندی‌های زندگی همراهت بوده است. پرتکاپو و فعالی و اعتماد به نفس بالایی داری. به پول علاقه‌مندی و خودت هم قبول داری و اعتراف می‌کنی ولی آدم دست و دلبازی هستی و برای آسایش خودت و نزدیکانت به راحتی آن را خرج می‌کنی. در مقابل کسانی که به آن‌ها علاقه‌مندی، گذشت زیادی داری.

آذر

آدم خونگرم و یکرنگی هستی و در دوستی با دیگران از خودگذشتگی داری. در برخورد با مشکلات زندگی استقامت خوبی داری و جنبه‌های منفی و تلخ زندگی را برای خودت عمده و بزرگ نمی‌کنی و از راه‌های مختلف به مبارزه با آن‌ها می‌پردازی. خوش‌برخوردی و به راحتی در اجتماع پذیرفته شده و جذب گروه‌ها می‌شوی.

دی

گاهی اوقات موجودی پیچیده می‌شوی که درک و شناخت شما برای اطرافیان کمی مشکل می‌شود. اهل هنری و هر کاری که جنبه‌ای از هنر در آن باشد، شما را به سوی خود جلب می‌کند. با آن که اجتماعی هستی و از بودن در محیط‌های شلوغ لذت می‌بری ولی در اصل دلت می‌خواهد با کسی که دوستش داری، تنها باشی و به آرامش برسی.

بهمن

آدم ثابت‌قدم و باوقاری هستی و همیشه می‌دانی مقصود و هدفت چیست. در زندگی تعلقاتی داری که اگر نزدیک‌ترین افراد زندگی‌ات به آن حسادت نشان دهند، می‌توانی با آن‌ها مبارزه کنی. اگر کسی بخواهد به شما نزدیک شود، باید نیمی از راه را خودش برود و قدم اول را هم بردارد وگرنه قادری برخلاف میل باطنی‌ات با او مبارزه کنی.

اسفند

کوشا و ساعی هستی و برای رسیدن به خواسته‌هایت انرژی زیادی صرف می‌کنی. موجودی تأثیرپذیر هستی و خیلی زیاد تحت تأثیر صفات ظاهری دیگران قرار می‌گیری. قضاوت‌هایت در مورد دیگران با کمی سوء ظن همراه است. نگرانی‌هایی برای آینده داری و اگر در حال حاضر در کمال رفاه هم باشی باز به آینده فکر و برنامه‌ریزی می‌کنی.

 

تاریخ انتشار : 06 جولای 19 دیدگاه : بدون دیدگاه