امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳ - Tuesday 14th May 24

فال فردا کولاک نیمه اول خرداد 98 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردين

جزو افرادي هستي كه هميشه براي خواسته‌هايت تلاش كردي و دلت مي‌خواهد پيش‌قدم انجام كارهاي مختلف باشي. گاهي اوقات حقيقت را بي‌پرده بر زبان مي‌آوري و نسبت به تاثيرات منفي حرف‌هاي خودت دچار عذاب وجدان نمي‌شوي. به اعتقاد شما، حقيقت را نمي‌توان تغيير داد و اگر كسي تحمل شنيدن آن را ندارد، نبايد در مورد آن سوال كند. دوست داري در هر كاري فرد شماره يك باشي و از زير دست بودن خوشت نمي‌آيد.

 فال فردا

ارديبهشت

به ندرست نگران مي‌شوي. هنگامي كه كارها به هم گره خورده و مطابق ميلت پيش نمي‌رود، اخم مي‌كني، ولي عصباني نمي‌شوي. با سياست زندگي خودت را اداره مي‌كني و صبر و تحملت مثال زدني است و همين خويشتنداري و صبر باعث مي‌شود تا كارهاي خودت را خيلي راحت انجام دهي و چيزي نتواند مانعت شود. فرمانبرداري و اطاعت جزئي از وجودت است و در اجتماع به راحتي پذيرفته مي‌شوي.

 

خرداد

به خوبي از هوش خودت در جهت رفع مشكلات ديگران استفاده مي‌كني، به همين جهت اسرار زيادي در سينه داراي و اطرافيان، شما را محرم خود مي‌دانند. كمتر به يك عقيده باقي‌ مي‌ماني و اگر اطرافيان قدرت عقل و استدلال شما را به مبارزه بطلبند، به اشتباه بزرگي مرتكب شده‌اند، چون به راحتي با فن بيان و استدلال‌هاي منطقي‌ات، خودت را از مهلكه خلاص مي‌كني.

تير

شايد رفتاري فروتنانه داشته‌ باشي، ولي باطناً دوست داري جلب توجه كني. گاهي در لاك خودت فرو مي‌روي و دچار افسردگي مي‌شوي و مي‌تواني اطرافيانت را هم به همين درد مبتلا كني. همواره نگراني و هراس‌هايي داري كه هرگز شما را راحت نمي‌گذارند. شوخ طبعي‌هايت احتمالاًَ پوششي براي ترس‌هايت است. اهل انتقام گرفتن نيستي، ولي اگر از كسي برنجي ديگر نمي‌تواند دلت را به دست بياورد.

 

مرداد

انسان روشنفكري هستي كه طاقت جا ماندن از آرزوهايت را نداري و در اين مورد، سيري ناپذير به حساب مي‌آيي. زماني كه هدفي داري، با تمام وجود اما كاملا محتاطانه به سمتش حركت مي‌كني و زماني كه چيزي در ذهنت جرقه بزند، تا به آن نرسي آرام نمي‌گيري. مديريت بحران شما عالي است و بهتر از هر كسي مي‌تواني در مواقع حساس و زماني كه وقت تنگ است، تصميم بگيري.

 

شهريور

ذهن حسابگرت متوجه كوچك‌ترين جزئيات است و قدر هر لحظه از عمر خودت را مي‌داني در اجزاي صورتت نوعي آرامش و خلوص وجود دارد كه نگراني‌هاي دروني‌ات را مخفي مي‌كني. گاهي اوقات كمي خود بيني و غرور در رفتارت مشاهده مي‌شود و خودت را معيار سنجش قرار مي‌دهي و ديگران را با خودت مقايسه مي‌كني، دوست داري هميشه سرو وضعت مرتب و پاكيزه باشد و معمولا در پوشيدن لباس سختگيري.

 

مهر

در حركات و رفتارت دو گانگي زيادي ديده مي‌شود گاهي اوقات آرام و مهربان و نيمي از اوقات هم ستيزه جو، لجباز و نگراني. غريزه تمايل به سلامت باعث مي‌شود خودت را از بيماري‌ها دور نگه داري و سالم‌تر و تندرست بماني. البته اگر بتواني افراط در خوردن آن‌هم از نوع شيرين‌اش را خودت دور كني. تاثير آرامش و هماهنگي بر سلامت شما معجزه آساست. اين دو را فراموش نكن.

 

آبان

اگر حرفي بزني يا قولي بدهي، پاي حرفت مي‌ايستي و تا آن را انجام ندهي، آرام نمي‌شوي، برايت مهم نيست ديگران در موردت چه مي‌گويند چون خودت را مي‌شناسي و تملق يا توهين ديگران باعث نمي‌شود نظرت راجع به خودت تغيير كند. در بهترين حالت، به آرامي تحسين و تشويق ديگران را مي‌پذيري و در بدترين حالت، به انگيزه طرف در مورد بيان تعريف‌ها و تمجيدها شك مي‌كني.

 

آذر

زياد حرف مي‌زني و گاهي اوقات حرف‌هايي از دهانت بيرون مي‌آيد كه نتيجه‌اش خرابكاري است و مدتي طول مي‌كشد تا بفهمي چرا حالت دگرگون شده است. بهتر است اطرافيان از حرف‌هاي شما عصباني نشوند، چون آدم بد جنسي نيستي و حرف‌هايي كه مي‌زني كاملاً بدون منظور و قصد و غرض است و بي‌اختيار از دهنت خارج مي‌شوند. روي اين موضوع بيشتر فكر كن.

 

دي

هميشه مراقبي در زندگي به موانع برخورد نكني و به همين دليل خيلي كم اشتباه مي‌كني، ولي از قسمت نمي‌تواني فرار كني. گاهي اوقات براي دست يافتن به امنيت و پيدا كردن راه درست، دست به كارهاي عجيب و غريب مي‌زني. هميشه گوش به زنگ شانس نشستي و از هر راهي براي رسيدن به آرزوهايت استفاده مي‌كني. به افراد بزرگ‌تر خانواده وابسته‌اي و به پيري خودت هم زياد فكر مي‌كني.

 

بهمن

قدرت درك عميقي داري و خيلي سريع‌تر از ديگران به نكات نهفته پي مي‌بري. برايت سخت است كه قرار ملاقات معيني با كسي بگذاري و هميشه ترجيح مي‌دهي آزاد باشي و از هر گونه انجام وظيفه در زمان خاص پرهيز مي‌كني. اصلاً ميل نداري عقايد خودت را به ديگران تحميل كني و مي‌خواهي هر كس ساز خودش را بزند و به فرديت افراد احترام گذاشته شود. البته اين آزادي را براي خودت هم مي‌خواهي.

 

اسفند

از اين كه يك سوال را با پاسخ صريح آري يا نه جواب دهي، بدت مي‌آيد و معمولاً هميشه مي‌گويي «شايد». حاضري روياهاي شخصي خودت را فراموش كني تا بتواني گوشه‌اي از تيره بختي زندگي دوستان و نزديكان خودت را پاك كني و آرامش را به آن‌ها بازگرداني. گاهي اوقات دچار ترحم به خودت مي‌شوي و فكر مي‌كني نتوانستي حق خودت را از زندگي بگيري و به حالتي شبيه افسردگي مبتلا مي‌شوي.

تاریخ انتشار : 20 مه 19 دیدگاه : بدون دیدگاه