امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۰۳ - Thursday 25th April 24

فال فردا کولاک نیمه اول تیر 98 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردين

نخستين چيزي كه در اولين برخوردتان با افراد تازه وارد، نظر آن‌ها را به خود جلب مي‌كند، انرژي زياد شماست. گاهي اوقات با سرعت برق و باد عقايدت را عوض مي‌كني. تجربيات زيادي در زندگي داري و بهتر است به جاي كسب تجربه‌هاي جديد، از آن‌ها استفاده كني و تحت تاثير حرف‌هاي اطرافيان، راه‌هاي جديد را انتخاب نكني.

فال-فردا

فال-فردا

ارديبهشت

با آن كه به ظاهر خونسرد و آرام  به نظر مي‌رسي، ولي در درونت از آرامش خبري نيست و تحت تاثير كوچك‌ترين حركات و رفتار اطرافيان مي‌تواني به كوهي از خشم تبديل شوي. در وجودت كمي غم وجود دارد كه هر كسي با اولين برخوردش با شما متوجه اين موضوع مي‌شود. لبخند ملايم شما هميشه يكي، دو مشكل بزرگ را مخفي نگه مي‌دارد. راز‌دار بودن از صفات بارز شماست كه نبايد از آن غافل شوي.

 

خرداد

آدم بذله گويي هستي و در هر جمعي به راحتي پذيرفته مي‌شوي. به ظاهر شهرت طلب نيستي، ولي از داشتن آن نهايت لذت را مي‌بري. هميشه زير بار مشكلات زندگي مقاوم مي‌ايستي، ولي اين كار از درون به وجودت صدمه‌هايي مي‌زند كه گاه گاهي خودشان را به صورت بيماري‌هاي گوناگون نشان مي‌دهد. از اين كه اطرافيان نزديكت قدر زحمات شما را نمي‌دانند، دلخوري.

 

تير

در زندگي به شدت به دنبال آسايش و آرامشي، ولي هرچه مي‌گردي كمتر به آن دست مي‌يابي. البته در سرتاسر زندگي‌ات دست به كارهايي مي‌زني كه نتيجه آن آرامش نخواهد بود. به خاطر اين كه كمي چشم و هم چشمي با اطرافيان داري و مي‌خواهي از آن‌ها كم نياوري. بيش از حد از خودت كار مي‌كشي و استرس وارد مي‌كني. اگر قدر آن را بداني، اين روزها بهترين روزهايي است كه مي‌تواني داشته باشي.

 

مرداد

در زندگي گاهي اوقات آنقدر در پي كسب قدرت و برتري جويي هستي كه زندگي‌ را تبديل به صحنه كشمكش و رقابت طلبي مي‌كني. به دنبال روابط اجتماعي گسترده‌اي و دوست داري اطرافيانت پر از آدم باشد. براي اين كار حاضري بهايي هم بپردازي و آن هم اين است كه دوست داري گره مشكلاتشان را باز كني و به نوعي هم سر از كارهايشان در بياوري.

 

شهريور

نسبت به اطرافيانت كمي ايرادگير و انتقاد كننده هستي و از اين لحاظ باعث رنجش آن‌ها مي‌شوي. البته خودت فردي منظم، منظبط و با برنامه دقيق هستي و اين صفات مثبت را با خودت به هر محيطي كه وارد شوي، منتقل مي‌كني. بهتر است براي انتقال اين صفات به اطرافيان از لحن تند استفاده نكني و با حركات، آن‌ها را مجبور به شناخت نقاط ضعفشان كني.

 

 

مهر

گاهي اوقات در زندگي دچار سستي و بي‌تصميمي مي‌شوي و فعاليت كمتري از خودت نشان مي‌دهي. اصلا كينه توز نيستي و دلخوري‌هاي بين خودت و اطرافيان را به زودي به باد فراموشي مي‌سپاري. به دنبال تعادل و آرامش در زندگي خانوادگي هستي و در همه كار‌ها سعي مي‌كني با استدلال و منطق جلو بروي، حتي در امور عاطفي.

 

آبان

فردي وفادار و قابل اطميناني و به خوبي در مقابل تمايلات وسوسه انگيز مقاومت مي‌كني. خونگرم، صميمي و مهرباني و همين امر باعث جذب افراد بيشتري به سوي شما مي‌شود. گاهي اوقات رفتار ديگران را از ديدگاه خودت مورد قضاوت قرار مي‌دهي و ممكن است از شما سوء استفاده شود. بدبين نباش اما بهتر است نسبت به بعضي افراد بيشتر با منطق و عقل قضاوت كني و گول ظاهر را نخوري.

 

آذر

سرشار از حركت و جنبش و هيجاني و در زندگي به دنبال تنوع مي‌باشي. خواهان آزادي و استقلال عملي و نمي‌خواهي در زندگي استقلال فردي خودت را از دست بدهي. البته كمي دمدمي مزاج و تنوع طلب هم هستي و موقع سخن گفتن رك و بي‌پرده حرف مي‌زني و باعث رنجش اطرافيان مي‌شوي. اگر در مقابل ضعف‌هاي نزديكانت كمي از خود گذشتگي و خويشتن داري نشان دهي، خودت راحت تري.

 

دي

باطناً شيفته آن هستي كه از طرف ديگران مورد ستايش قرار بگيري. چون فردي تودار و مرموزي، براي ديگران كمي سخت است كه به درستي شما را بشناسند و به نيات شما پي ببرند. كمي ديرجوش هستي و به سادگي با كسي پيمان دوستي نمي‌بندي. در زندگي به دنبال آزادي و استقلال هستي تا به اتكاي سختكوشي خودت به آرمان‌هاي بلند پروازانه‌ات برسي. سعي كن احساسات خود را بروز دهي تا اطرافيان قدر شما را بهتر بدانند.

 

بهمن

نسبت به مسائل زندگي خودت جدي و سختگيري. در مورد امور مالي خيلي منطقي عمل مي‌كني و احتياط را از دست نمي‌دهي. اصلا ميانه خوبي با مقروض بودن نداري و از بدهكاري و بدحسابي بيزاري. خصايل انساني بسيار والايي داري و آماده كمك و ياري به ديگراني. مهارت چنداني در ابراز علاقه نداري و بلد نيستي اظهار محبت كني به همين دليل هر كسي قادر به شناخت احساسات شما نسبت به خودش نيست.

 

اسفند

به استعدادها و توانايي‌هاي خودت اطمينان نداري و بايد تشويق شوي تا اتكا به نفس پيدا كني. گاهي اوقات وجودت در جايي است، ولي افكارت در جاهاي ديگر پرسه مي‌زند. يك كلمه حرف غير منطقي ممكن است گريه‌ات را در‌آورد. اگر چه در اين مواقع معمولا با شوخي و خنده، ناراحتي خودت را پنهان مي‌كني. اطرافيان بايد بدانند كه هرگز نمي‌توانند بفهمند در ذهن رويا پرداز شما چه مي‌گذرد.

 

تاریخ انتشار : 20 ژوئن 19 دیدگاه : بدون دیدگاه