امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۰۳ - Wednesday 24th April 24

فال فردا ویژه نوروز 98 در کولاک 329 - کلبه سرگرمی و کولاک

زندگی، هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است. شما وقتی در زندگی مرتکب اشتباه شوید، دیگر راه برگشت ندارید. پس چه بهتر که از ابتدا مسیر درست زندگی را انتخاب کنید. به امید آن که برای ۳۶۵ روز نوینی که در پیش است، تصمیم‌هایی قابل قبول بگیرید. برای شما سالی سرشار از پیروزی آرزومندیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش و پشتکار کافی بتوانید به نقشه‌هایی که طرح می‌کنید،  جامه عمل بپوشانید.

فال-فردا

فروردین

چون صبا گفته حافظ بشنید از بلبل

عنبر افشان به تماشای ریاحین آمد

در سال جدید برای رسیدن به خواسته‌هایت، دلگرم به کسی یا چیزی نباش و نگاهت به آسمان باشد. خانه دلت را از کینه‌ها و کدورت‌ها خانه‌تکانی کن تا خودت به آرامش برسی. نقاط ضعف خودت در رسیدن به اهدافت را بشناس و شروع به از بین بردن‌شان کن. زودتر اقدام کن، تا چشم بر هم بزنی به آخر سال رسیدی و وقت حساب و کتاب با خودت می‌رسد.

اردیبهشت

صفیر بلبل شوریده و نفیر هزار

برای وصل گل آمد برون زبیت حزن

در سال نو سعی کن کمتر از گذشته خودت را وابسته و پایبند این و آن کنی. شعار تو در زندگی باید این باشد که خوب یا بد، سخت یا دشوار می‌گذرد و زندگی با تو سر جنگ ندارد. یقین داشته باش در این سال جان تازه‌ای می‌گیری و می‌توانی تمام سختی‌های راه را با امید و توکل بر خدا و با تلاش و کوشش پشت سر بگذاری.

خرداد

دوستان وقت گل آن به که به عشرت کوشیم

سخن اهل دلست این و به جان می‌نوشیم

سال نو را جوری آغاز کن که هیچ حسرتی در پایان سال نداشته باشی. با افرادی معاشرت کن که هم بتوانند شما را بالا بکشند و هم روحیه و اراده شما را تقویت کنند. اگر کسب و کاری برای خودت راه انداخته‌ای یا قصد داری کاری را شروع کنی، یادت باشد امسال باید قوی باشی و با قدرت پیش بروی. مسئله کار گروهی را هم جدی بگیر.

تیر

عید است و آخرِ گل و یاران در انتظار

ساقی بروی شاه ببین ماه و می بیار

به دیگران با مهر و محبت برخورد کن و با خوبی و خوشی وارد سال نو شو. بیا و از ابتدای سال به سوی کسانی برو که رابطه‌ات با آن‌ها سرد یا قطع شده، بگذار از آغاز سال نو کینه‌ای در دلت نباشد. منتظر نباش تا زندگی فرصتی برای پیشرفت سر راهت قرار دهد، خودت به استقبال فرصت‌ها برو و پایان سالی خوش برای خودت رقم بزن.

مرداد

مژده ای دل که دگر بادِ صبا بازآمد

هدهد خوش‌خبر از طرف سبا بازآمد

بیا و در سال جدید سعی کن بیشتر شنونده باشی تا این که خودت را وارد هر بحثی کنی. هر کسی را دوست خودت ندان و با کسانی معاشرت کن که در زندگی‌ات اثر مثبتی داشته باشند. سعی کن بیش از حد روی عقایدت اصرار نکنی و حق را به خودت ندهی. سال نو را با تغییرات کوچک شروع کن تا در آخر سال شاهد اتفاقاتی بزرگ باشی.

شهریور

نه من بر آن گل عارض غزل سرایم و بس

که عندلیب تو از هر طرف هزارانند

در سال جدید هدف‌هایی را انتخاب کن که برایت قابل دسترس باشند. برای خودت فهرستی از تحولاتی که دوست داری انجام دهی تهیه کن. به کمک این فهرست قادر خواهی بود با تغییر باورهای غلط و جبران خطاهای گذشته، هرچه بیشتر به سوی یک زندگی مثبت گام برداری. مطمئن باش امسال برایت بهتر از آنی خواهد شد که تصورش را می‌کنی.

مهر

مطربا مجلس اُنس است غزل‌ خوان و سرود

چند گویی که چنین رفت و چنان خواهد شد

با همه وجودت به پیشواز بهار و زیبایی‌هایش برو و نگاهی سازنده به همه چیز و همه کس داشته باش. در سال جدید نگذار مسائل پیش پا افتاده فکرت را به خودت مشغول کند. تا آنجا که می‌توانی مثبت‌اندیش باش و از هر موضوع منفی و یا آدم منفی دوری کن. از ابتدای سال از اشتباهات سال گذشته درس بگیر و قدم در مسیر صحیح زندگی بگذار.

آبان

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند

چنان نماند چنین نیز نخواهد ماند

در سال جدید کارهای استرس‌زا را از زندگی‌ات دور کن و سعی کن فردی دقیق و منظم شوی و برای اوقات فراغت خودت برنامه‌ریزی داشته باشی. در سال نو ناله و شکایت کردن را فراموش کن و اگر مسئله‌ای فکرت را مشغول کرده، فوراً برای خاتمه دادن به آن اقدام کن. برخلاف تصورت در انتهای سال موفقیت‌هایت بیشتر از خیلی سال‌های گذشته است.

آذر

تنور لاله چنان برفروخت باد بهار

که غنچه غرقِ غرق گشت و گل به جوش آمد

با انرژی بیشتری وارد سال نو بشو و بگذار همان‌طور که دنیا بهاری می‌شود، تو هم بهاری فکر و عمل کنی. بیا و در سال جدید بیشتر در کنار خانواده‌ات باش و هیچ‌کس را به آن‌ها ترجیح نده. خودت را برای سرمایه‌گذاری هرچند اندک آماده کن تا در آخر سال اندوخته‌ای داشته باشی. در انجام کارها صبر و حوصله بیشتری از خودت نشان بده.

دی

چون می از خم به سبو رفت و گل افکند نقاب

فرصت عیش نگه دار و بزن جامی چند

غرور بیش از حد خودت را در سال نو در کنار چیزهای کهنه دور بریز و تو هم افکارت را نو کن. اگر احساس می‌کنی با آرامش خاطر پا به سال جدید گذاشته‌ای، با تصمیم‌گیری‌های به موقع و بدون تردید این حال را تا آخر سال حفظ کن. در آستانه یک تحول بزرگ در زندگی‌ات قرار داری. مبارک است.

بهمن

رسم بدعهدی ایام چو دید ابر بهار

گریه‌اش بر سمن و سنبل و نسرین آمد

بیا و در سال جدید خودت را در هیچ زمینه‌ای بی عیب و نقص ندان و به دنبال دوست بی‌عیب و نقص هم نباش. همه ما دچار کمبودهایی هستیم و می‌توانیم در کنار یکدیگر به تکامل برسیم. از ابتدای سال نو جوری برنامه‌ریزی کن که اوضاع آن طور که تو دوست داری پیش برود نه اینکه در آخر سال افسوس بخوری که یک سال دیگر هم گذشت و آن‌طور که می‌خواستی نشد.

اسفند

ابر آذاری برآمد باد نوروزی وزید

وجه می‌خواهم و مطرب که می‌گوید رسید

در سال جدید روی همه مسائل مثبت فکر کن و جنبه مثبت هر کاری را در نظر بگیر و در دل مسائل و ناملایمات، منتظر اتفاقات طلایی باش. برای رسیدن به هر هدفی، روش‌های گوناگونی وجود دارد، اگر در یک راه به بن‌بست خوردی، ناامید نشو و بدان اگر در این مسیر دری به روی شما بسته شده، صددرصد دروازه‌ای دیگر به سویت گشوده خواهد شد.

تاریخ انتشار : 07 مارس 19 دیدگاه : بدون دیدگاه