امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳ - Wednesday 15th May 24

فال فردا در کولاک 324 نیمه اول دی ماه 97 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردين

از اين كه ديگران اعمال و رفتار شما را چگونه تعبير كنند، باكي نداري و راه خودت را طي مي‌كني. اصولا توكل بر خدا، مدار اصلي رفتار و كردار شماست. نسبت به خانواده خودت نهايت مهرباني را داري. در امور اجتماعي، توجه به محرومان باعث فعال بودنت مي‌شود. در امور اقتصادي فعالي ولي به نظر مي‌رسد كه جنبه مادي آن چندان برايت اهميت ندارد. در دوستي هم تابع ملاك‌هاي خود هستي و بر طبق ميل خودت عمل مي‌كني.

 

ارديبهشت

مرحله‌اي از آرامش را تجربه مي‌كني كه سال‌ها به دنبالش بودي. قدر اين ايام را بدان و براي رسيدن به مراحل بالاتر ريسك نكن. زندگي‌ات آهسته و پيوسته پيش مي‌رود. صبوري‌ات باعث شده تا در بسياري از موارد به هدف‌هاي خودت برسي. آرامش اطرافيان نتيجه فداكاري‌هاي شماست. خيلي توقع جبران از آن‌ها نداشته باش.

 

خرداد

شايد به ظاهر زيبايي چنداني در چهره نداشته باشي، ولي از مطلوبيت و جاذبه برخورداري؛ جاذبه‌اي كه ذاتي است و به چيزي وابسته نيست. در برخورد‌هايت ميانه رو و در معاشرت تابع حد و اندازه‌اي. در زندگي درگير فراز و نشيب‌هاي بسياري خواهي بود، ولي در نهايت، پيروزي با شماست. نگراني‌هاي اين روزهايت حالت دلشوره دارد و كاري را در خفا انجام مي‌دهي. مراقب باش اين موضوع بر ملا نشود.

 

تير

از نظر اقتصادي تا جايي كه با مسائل عاطفي تضاد نداشته باشد، پيشرفت مي‌كني، در غير اين صورت آسايش و آرامش خودت را بر همه چيز ترجيح مي‌دهي. براي اطرافيانت مشاور و راهنماي خوبي در سختي‌ها هستي و در برخوردها، ديگران را به تعادل دعوت مي‌كني. اهل طبيعتي و از سفر به اندازه متعادل بهره مي‌بري. براي از دست دادن يك موقعيت اجتماعي ناراحتي، ولي هيچ چاره‌اي نداري، با آن كنار بيا.

 

مرداد

در امور اقتصادي به موفقيت‌هايي دست پيدا مي‌كني، ولي در نگهداري آن كمي تنبلي. حس زيبايي شناسي در شما بسيار قوي است. دائم در تلاش براي پيشرفتي و ذاتا دشمن سكون و آرامشي. براي تو بزرگ‌ترين شكست، توقف در وضعيت گذشته است. براي رسيدن به هدفي كه داري، تلاش زيادي مي‌كني. اين تلاش اگر هم ثمري داشته باشد، براي خودت فايده‌اي ندارد.

 

شهريور

دايره فعاليت اقتصادي‌ات معمولا محدود به يك تخصص يا شغل است و تنوع طلبي كمي داري. بيشتر طالب كارهاي كم زحمت و پر فايده‌اي. تحت تاثير يك شخص در زندگي قرار داري و رفتار و كردار آن شخص را الگو قرار مي‌دهي. با آن كه در امور اجتماعي فاقد توانايي‌هايي بالايي، ولي قدرت پيشگويي و پيش بيني‌ات زياد است. در مسائل پيچيده، راه حل‌هاي عالي ارائه مي‌دهي.

مهر

اشتباهات شما در زندگي ناشي از خصلت‌هاي ذاتي است و گاهي به دلايل ناشناخته از خودت رفتارهاي ناخوشايندي نشان مي‌دهي كه برايت عوارض سوء دارد. نوعي بدبيني داري كه باعث مي‌شود قضاوت‌هايت نادرست از آب درآيد، ولي در عين حال به اشتباهات خودت معترفي. اين اعتراف به اشتباه از خصيصه‌هاي خوب شماست كه در زندگي به دادت مي‌رسد.

 

آبان

زندگي در كنار شما سخت، ولي در صورت شناخت شما از سوي اطرافيان، نسبتا آسان است. به تغذيه و امنيت افراد خانواده اهميت زيادي مي‌دهي. در قضاوت‌ها به نظر مي‌رسد منصفي ولي اهل حرف و سخن هستي. به راحتي مي‌توان با مطرح كردن بعد خانوادگي قضايا، شما را تحت تاثير قرار داد و يا فكري را در شما تغيير داد. بهترين شغل براي شما امور حسابرسي و تحقيقي است.

 

آذر

تحمل شما در مواقع بحراني مناسب است و از نظر اجتماعي كمي منفعت طلبي و تجزيه و تحليل‌هايت از حوادث بيشتر جنبه انفرادي دارد و به منافع خودت بيشتر پايبندي. پايبند موازين اجتماعي هستي و از نظر معاشرتي فرد مطلوبي مي‌باشي. تحت تاثير عواطف و احساسات عمل مي‌كني و به نظر مي‌رسد چنانچه احساساتي هم از خودت بروز دهي، جنبه مصلحتي و منطقي آن بيشتر مطلوبت باشد.

دي

داراي قدرت اراده و اعتماد به نفس و نوعي آمادگي براي مبارزه با مشكلاتي. براي تعليم و تربيت اهميت بسياري قائلي و افراد خانواده خودت را به آموزش و يادگيري تشويق مي‌كني. در تمام امور اهل تفكر و انديشه و هميشه به دنبال بهبود وضع معيشت خودت هستي. در مواقع گرفتاري و بلايا، يارو ياور اعضاي خانواده خود محسوب مي‌شوي و مي‌توانند روي كمك و همكاري شما حساب باز كنند.

 

بهمن

روحيه كنجكاو و جستجوگر داري و در تشخيص مسائل و شرايط كمي خبره و باهوشي. شخصيت رواني سالم و طبيعي داري كه فقط در مواقع احساس خطر، واكنش نشان مي‌دهي، ولي اين واكنش‌ها بسيار شديد و تند است. نوع كار برايت مهم نيست، بلكه بيشتر به نتيجه هر كار و عمل اهميت مي‌دهي. در مسائل اجتماعي اعضاي خانواده‌ات دخالت نمي‌كني، ولي نظارت داري. به پس انداز و صرف جويي و قناعت اعتقاد داري و به خوبي از آن بهره برداري مي‌كني.

 

اسفند

در سرمايه گذاري‌ها بايد با احتياط عمل كني. چنانچه در اين امور عجله از شما سر بزند، با شكست و ضرر و زيان مواجه خواهي شد. از نظر شغلي به ثبات شغلي علاقه مندي، ولي عملا به تعدد مشاغل روي ‌مي‌آوري. از نظر اجتماعي طالب معاشرت و دخالت در مسائل اجتماعي و خانوادگي هستي. اهل آموزشي و دائم در تلاشي كه سطح معلومات خودت را بالا ببري. اهل تفكري و به ادبيات و امور هنري تمايل نشان مي‌دهي.

تاریخ انتشار : 21 دسامبر 18 دیدگاه : بدون دیدگاه