امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳ - Sunday 19th May 24

فال شما در نیمه اول دی ماه 1398 فروردین - کلبه سرگرمی و کولاک

 

فروردین

احساس می کنید که با اطرافیان تان می توانید ارتباط برقرار کنید و تمایل دارید از دیگران انتقاد کنید. رفتار خود را کنترل کنید وگرنه همه برداشت بدی از شما خواهند کرد. ممکن است با مشکلاتی در زندگی عاطفیتان رو شوید. بزودی بعد از ظهر متوجه خواهید شد یکی از بستگان تان از خارج از شهر به ملاقات شما می آید.

اردیبهشت

انسان کاردان و بالیاقتی هستی و می‌توانی طبیعت پرشور و حال خودت را در زیر چهره‌ای آرام مخفی کنی. به نظر می رسد که خوشحال نیستید و از همه چیز و همه کس ناراحت هستید. خیلی سریع عصبانی می شوید و همین موضوع بر روی زندگی عاطفیتان تاثیر می گذارد. آرامش خود را حفظ کنید و از بیش از حد واکنش نشان دادن اجتناب کنید.

خرداد

از هوش و مهارت خودت به خوبی استفاده می‌کنی. در طالع شما صفت کینه‌توزی با سرگردانی و بلاتکلیفی وجود ندارد، ولی معمولاً به افراط و تفریط دچار می‌شوی. از رفتن به سفرهای طولانی مدت اجتناب کنید اگر مجبور شدید که به سفری بروید حتماً مدارک خود را چک کنید.

تیر

خانواده برای شما در رأس امور قرار دارد. حافظه‌ای قوی داری و به ندرت چیزی را فراموش می‌کنی. در موقع کار با کسی شوخی نداری و برای یک هدف کار می‌کنی؛ پول. سعی کنید نیازهای اطرافیان را در نظر بگیرید. بیشتر مواظب خودتان باشید و بیشتر استراحت کنید.

مرداد

کمی حسود هستی و کافیست کوچک‌ترین حرکت مضنونی را از اطرافیان خود ببینی تا به شک افتاده و از کوره به در روی. از این که کسی به حرفت گوش ندهد و یا توجهی به شما نشان ندهد، ناراحت می‌شوی. دوستان و بستگان تان بسیار به شما کمک خواهند کرد.

شهریور

نگاه تیزبینی داری و اشتباهات اطرافیان را با صراحت بیان می‌کنی. یک نگرانی همیشگی داری و آن هم این است که هراس داری در دوران پیری و ضعف به دیگران وابسته شوی. عمیقاً توسط یکی از دوستانتان که بسیار بر روی او حساب باز می کردید ناامید خواهید شد. سعی کنید بر روی وظایف مهمی که در دست دارید تمرکز کنید.

مهر

به میانجیگری علاقه داری و مانند کبوتران صلح دایم به این طرف و آن طرف می‌روی و میان اطرافیانت صلح و صفا برقرار می‌کنی. یک شریک کاری رفتار ناعادلانه ای با شما دارد. همین موضوع باعث ناراحتی شما خواهد شد و تصمیم می‌گیرید که دیگر به آنها اعتماد نکنید.

آبان

فردی سلطه‌جو هستی و دوست داری اهرم‌های قدرت را در محیط زندگی‌ات در دست داشته باشی. بلندپرواز و جاه‌طلبی و دوست داری در هر کاری در اوج باشی و زیر دست بودن را نمی‌پذیری. یکی از بستگانتان دچار بیماری شده است. ممکن است نتوانید به خوبی متمرکز باشید بنابراین از گرفتن تصمیمات مهم اجتناب کنید.

آذر

اهل ریا و چاپلوسی نیستی و هرچه به ذهنت بیاید، بر زبان می‌آوری. یکی از بستگانتان از شما درخواست قرض می کند، این پول را اگر بدهید امکان بازپرداختش وجود ندارد. بزودی متوجه می شوید که یکی از بستگانتان برای رفتن به خارج از کشور آماده می شود.

دی

طالب نظم و انضباطی و به این موضوع در محیط خانواده اهمیت بیشتری می‌دهی. احساس می کنید که با اطرافیان تان می توانید ارتباط برقرار کنید و تمایل دارید از دیگران انتقاد کنید. رفتار خود را کنترل کنید وگرنه همه برداشت بدی از شما خواهند کرد.

بهمن

در آینده سیر می‌کنی و موضوعاتی را که امروز به آن‌ها می‌اندیشی، چیزهایی هستند که دیگران سال‌های آینده به آن می‌رسند. از هر کسی به اندازه توان و ظرفیتش توقع داشته باش. از اینکه اطرافیانت تو را درک نمی کنند، غمگین مباش. مکر دشمنان در تو اثرگذار نخواهد بود.

اسفند

با امید به یاری و مدد دوستان وارد کاری شده ای، اما تمام تصورات شما غلط از آب درآمد و آنها تو را تنها گذاشتند. اکنون غصه بیهوده نخور و بدان اشتباه تو در آن بود که به جای توکل به خدا از خلق او یاری خواستی. اهل شعر و ادب هستی و روحیه‌ای شاعرانه داری.

 

تاریخ انتشار : 19 دسامبر 19 دیدگاه : بدون دیدگاه