امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۰۳ - Friday 26th April 24

فال سرنوشت کلبه سرگرمی 367 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردين

اعتماد به نفس بالايي داري و بعد از شكست در انجام كارها يا حل مشكلات، شجاعانه سراغشان مي‌روي و شانس و توانايي خودت را دوباره امتحان مي‌كني. البته فراموش نكن كه خوش‌شانسي بارها شما را از سقوط نجات داده و درست در جايي كه فكر مي‌كردي به بن‌بست رسيدي، راه تازه‌اي پيش رويت گشوده شده. اگر مي‌خواهي برخوردي كه ديگران با شما دارند را تغيير دهي، بايد حرف‌هايت را بدون پرده‌پوشي بزني.

ارديبهشت

آدم حساسي هستي و اتفاقات ناخوشايند زندگي را هيچ‌گاه فراموش نمي‌كني، همان‌طور كه هر چيزي كه برايت داراي خاطره‌اي باشد را هيچ‌وقت دور نمي‌ريزي. از به هم ريختن برنامه‌هاي شخصي خودت به شدت آشفته و عصبي مي‌شوي و حتي باعث آشفتگي اطرافيانت هم مي‌شوي. فراموش نكن اين شما هستي كه بايد خودت را با پستي و بلندي‌هاي دنيا وفق دهي. كمي با ديگران هماهنگ شو و آرامش را تجربه كن.

خرداد

پرانرژي هستي و معمولاً چند كار را در كنار هم پيش مي‌بري. گاهي ممكن است آنقدر براي همراهي با يك دوست در خريد وقت بگذاري كه يادت برود خانواده براي صرف شام منتظرت هستند. كمك كردن به ديگران هم حدي دارد. اگر در گير و دار يك رابطه عاطفي هستي، بايد كمي هم به نيازهاي خودت اهميت بدهي. گاهي براي خوشحال كردن افراد دور و برت، خودت را فدا مي‌كني.

تير

فراموشكاري و گاهي پيش مي‌آيد كه اطرافيان از دست شما به علت فراموش كردن كارهايي كه بايد انجام دهي، شكايت مي‌كنند. شم اقتصادي بالايي داري و هميشه سعي مي‌كني از هزينه‌هاي زندگي كم كرده و اسراف نكني. حساس و زودرنجي و با پيش آمدن كوچك‌ترين مسئله از طرف مقابل كينه به دل مي‌گيري. كمي انعطاف‌پذير باش. دنيا هميشه طبق برنامه‌ها و خواسته‌هاي شما پيش نمي‌رود.

فال کولاک

مرداد

از اين كه درگير مسائلي شوي كه نياز به تلاش ذهني داشته باشد، لذت مي‌بري. اثر گذاشتن بر احساسات و تصميم‌هايي كه مي‌گيري ساده نيست و معمولاً دوست داري رهبري گروه يا اطرافيانت را در دست داشته باشي. زندگي معمولاً هميشه آن‌طور كه مي‌خواهي پيش نمي‌رود و فراز و فرود در زندگي‌ات زياد است. ذهني فعال و خلاق داري و غالباً به دنبال چيزهاي نو هستي. گاهي اوقات دچار نااميدي مي‌شوي كه البته چندان طولاني نيست.

شهريور

محافظه‌كارانه دست به انتخاب مي‌زني و معمولاً حاضر به انجام كاري نيستي كه همه جوانبش را نسنجيده باشي. هيچ‌وقت تجملات غيرضروري زندگي را نمي‌پسندي و اعتقاد داري با خريدن آن‌ها پول خودت را دور ريخته‌اي. وقتي قرار است كاري را انجام دهي، به هيچ‌كس جز خودت اعتماد نداري و حاضري فشار كار را تحمل كني. چرا احساس مي‌كني كه اگر لحظه‌اي آن كار يا پروژه را رها كني، همه چيز بر باد مي‌رود؟

مهر

يك‌سري رفتارهاي غلط به مرور زمان برايت تبديل به عادت شده و حاضر نيستي دست از آن‌ها برداري. تصميم‌هاي آني مي‌گيري و فوري هم اجرا مي‌كني، تازه در ميانه راه به عواقب آن مي‌انديشي. البته گاهي ممكن است پيشرفتي هم داشته باشي ولي بيشتر مواقع به بن‌بست مي‌رسي. گاهي براي راضي نگه داشتن اطرافيانت، از خودگذشتگي مي‌كني و نتيجه‌اي جز اضطراب برايت ندارد.

آبان

فردي جدي و بافكر هستي. ممكن است كمي خودخواه به نظر بيايي اما چنين صفتي در شما وجود ندارد چون آنقدر كه به فكر ديگران هستي، به خودت و مشكلات دور و برت فكر نمي‌كني. البته دوست نداري احساسات خودت را در ملأ عام بروز دهي. گاهي اوقات سريع و به شدت عصباني مي‌شوي. هرچند به همان سرعت هم عصبانيت شما فروكش مي‌كند. اگر بتواني مراقب حرف زدنت در همان مدت كوتاه عصبانيت شوي، نزد ديگران محبوب‌تر مي‌شوي.

آذر

اگر چيزي شما را ناراحت كند، در ظاهرت هيچ بروزي پيدا نمي‌كند اما اتفاق ناگوار قلب و ذهنت را از درد و ناراحتي پر كرده و گاهي تبديل به كينه مي‌شود. اگر دوست يا يكي از نزديكانت در خانواده دانسته يا ندانسته باعث رنجش شما شود، حق داري از او آزرده‌خاطر شوي ولي مشكل شما اين است كه مي‌خواهي تا آخر عمر به او بدبين شوي. براي رسيدن به آرامش سعي در برطرف كردن اين اخلاق خودت داشته باش.

دي

فعاليت بسيار زيادي در حوزه كار و زندگي داري اما معمولاً خيلي سخت به اهداف و موفقيت‌هاي دلخواهت مي‌رسي. وقتي در يك كار يا پروژه، شركت مي‌كني دلت مي‌خواهد به جاي تمام افراد كار كني، بر همه چيز نظارت داشته باشي و همه امور را تحت كنترل خودت درآوري. اين رفتار شما باعث استرس و اضطراب فراوان مي‌شود و آرامش را به طور كامل از شما مي‌گيرد و ذهن‌تان را به شدت درگير مي‌كند. برخلاف ظاهر آرامت، از آرامش دروني برخوردار نيستي.

بهمن

داراي يك توانايي استثنايي در مديريت هستي و نمي‌گذاري كار روي دستت بماند. سريع تصميم مي‌گيري ولي در هنگام عمل، معمولاً تصميم‌هايت عوض مي‌شود و دچار سردرگمي مي‌شوي. معمولاً خيلي سريع با ديگران ارتباط دوستانه برقرار نمي‌كني ولي به محض انجام آن، دوستتان را براي هميشه براي خودت نگه مي‌داري. اگر بتواني احساسات خودت را به ديگران ابراز كني، در روابط اجتماعي موفق‌تر خواهي بود.

اسفند

فردي رك و صريح هستي ولي به طريقي دوستانه نظرات خودت را ابراز مي‌كني و اين موضوع باعث محبوبيت شما نزد اطرافيان مي‌شود. در بخشش و فراموش كردن نظير نداري. در انتخاب دوست، سختگيري و به سختي مي‌تواني كسي را با عنوان دوست خطاب كني. اگرچه ممكن است در كارها مديريت كامل نداشته باشي اما مي‌تواني با تلاش زياد در نهايت به موفقيت برسي. اطرافيان خيلي راحت مي‌توانند به شما اتكا كنند.

 

تاریخ انتشار : 19 ژانویه 20 دیدگاه : بدون دیدگاه