امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۰۳ - Friday 29th March 24

فال سرنوشت کلبه سرگرمی 366 - کلبه سرگرمی و کولاک

فرودین

یکی از نزدیکانت به قول و وعده‌هایی که می‌دهد، عمل نمی‌کند و یا چیزی می‌گوید اما کار دیگری انجام می‌دهد و در واقع نمی‌توانی به حرف های او اطمینان کنی. بهتر است دلخوری خودت را از این رفتار بدون خجالت و رو در رو عنوان و نگرانی‌هایت را کمتر کنی. شنیدن یکی، دو خبر مثبت، امیدواری‌ات به آینده را بیشتر می‌کند.

 

اردیبهشت

این روزها پیشنهادهای متعددی به شما شده و نمی دانی چه چیزی شما را به هدفت می‌رساند. از روی عقل تصمیم بگیر و تابع احساسات نباش تا هدف‌ها را به واقعیت تبدیل کنی. همیشه مسیر اولی که برای رسیدن به هدف به فکرت می‌رسد، بهترین راه نیست. یادت باشد که در هر موقعیتی این امکان وجود دارد که زیر پایت خالی شود. پس محتاط و آگاهانه حرکت کن.

 

خرداد

ببین چه کسی از این که در کارت موفقیتی کسب کردی خوشحال هستند. دوستان حقیقی کسانی هستند که از موفقیت شما احساس غرور و شادی می‌کنند. مدت ها بود برای انجام کاری زحمت می‌کشیدی و مشکلات زیادی را تحمل می‌کردی. حالا وقت استفاده از ثمرات آن کار است. به شکرانه این موفقیت، دل یک همنوع خودت را شاد کن.

تیر

اگر وفای به عهد، خوش قولی و احترام و صداقت در معامله و زندگی را می‌پسندی و از دیگران توقع داری، شرط انصاف این است که خودت در ارتباط با آن‌ها چنین باشی. از خودت شروع کن تا دیگران هم در مقابلت به همین کار تشویق شوند. شخصی مثل دوست وارد زندگی‌ات می شود و در کنارش احساس آرامش می‌کنی ولی باید با او صادق باشی.

 

مرداد

چرا هراس آینده را تبدیل به کار و تلاش در زمان حال نمی‌کنی و واگذاری نتایج را به خداوند؟ گاهی اوقات بیش از آنی که در توانت است از خودت انتظار داری و در رویا فرو می‌روی. لزومی ندارد همیشه همه چیز به نفع شما تمام شود. تو سعی و تلاش خودت را انجام بده و کمی صبر کن تا نتیجه کارت را ببینی. در این ایام نسبت به سلامتی خودت بی‌توجه نباش.

 

شهریور

اگر خودت را به جای دیگران قرار دهی و علت بعضی حرکات و رفتارهایشان را بدانی، بسیاری از اختلاف‌ها و کشمکش‌هایت با اطافیان به خودی خود رفع خواهد شد. ریشه بسیاری از اختلافات به گذشته‌ای نه چندان دور و حرکاتی که از نظر خودت اشتباه نبوده، برمی‌گردد. اگر برای هر کاری که انجام می‌دهی انتظار جبران داشته باشی، خودت بیشتر صدمه می‌خوری.

 

مهر

در زندگی منفی اندیشی را از خودت دور کن و خیلی به آن چه حس می‌کنی می‌دانی ولی در واقع زاییده تخیلات خودت است، تکیه نکن. به چیزهایی که افکارت را مسموم و اعصابت را خرد می‌کند فکر نکن. اشتباهات خودت را بپذیر. عادت کرده‌ای روی اتخاب‌های بدت سرپوش بگذاری و آن را گردن تقدیر و سرنوشت بگذاری. مراقب رفتار یکی از نزدیکانت باش. مبادا سرغ افرادی برود که آینده او را به تباهی بکشانند.

 

آبان

این را فراموش نکن که اگر کار مفیدی انجام دادی و نفعی به بندگان خدا رساندی، منتظر پاداش از سوی آنان نباشی. بسیارند افرادی که بعد از این که مشکلشان برطرف شد، قدر کمک اطرافیان را نمی‌دانند و آن را به قسمت و تقدیر ربط می‌دهند. کار خیری که انجام دادی، بی‌پاداش نمی ماند. خداوند ناظر اعمال و رفتار ماست. به زودی خبری خوش می‌شنوی.

 

آذر

حتی اگر چیزی را با تمام وجودت بخواهی، تا وارد عمل نشوی، چیزی به دست نمی‌آوری. مبادا به جای این که وارد عمل شوی و سرنوشت خودت را بسازی، آن قدر تعلل کنی تا دیگران و اتفاقات دنیا سرنوشت شما را رقم زنند. اگر آینده بهتری می‌خواهی، باید کارهای بزرگی هم برای ساختن آن انجام‌دهی.

 

دی

این قدر به آینده و مشکلاتش فکر نکن. اگر خیلی زرنگ باشی،‌ می‌توانی مشکلات امروزت را برطرف کنی. اصلا شاید فردا آنی نشود کمه تصورش را داری. اگر از خدا دور افتادی، اکنون وقت آشتی است. داشتن یک تکیه گاه معنوی موجب آرامش می‌شود. یک جا به جایی داری. البته باید مقدمات آن را فراهم کنی و اطافیان را با خودت هماهنگ سازی.

 

بهمن

قصد انجام کاری را در مدت‌ها در سر پروراندی و با امکانات لازم هم اقدام به کاری کردی ولی در میانه راه مشکلاتی دور از انتظار سر راهت پیدا شده. سعی کن دچار یاس و ناامیدی نشوی و واکنش های خشم آلود از خودت نشان ندهی. کمی به خودت فرصت بده و راه های از بین بردن این موانع را پیدا کن. از لحظه لحظه های عمرت لذت ببر.

 

اسفند

با تفکر، دعا و نیایش می‌توانی راه حل‌هایی برای مشکلات خودت بیابی و به آرامش برسی. هیچ موضوعی را در اطراف زندگی‌ات بی‌اهمیت ندان. موفقیت، نتیجه مجموعه‌ای از رویدادها و دستاوردهای به ظاهر کم اهمیت است. شخصی با حرکات و رفتارش به شما اظهار علاقه می‌کند. این علاقه قلبی است. اگر شما هم چنین احساسی نسبت به او داری، پیشقدم باش تا زودتر به نتیجه برسی.

 

تاریخ انتشار : 04 ژانویه 20 دیدگاه : بدون دیدگاه