امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۰۳ - Friday 19th April 24

فال حافظ کولاک 347 - کلبه سرگرمی و کولاک

فروردین

آه و فریاد که از چشم حسود مه چرخ

در لحد ماه کمان ابروی من منزل کرد

خبرهایی به دستت می‌رسد که چندان برایت خوشایند نیست و باعث نگرانی‌ات می‌شود. بهبود اوضاع فقط به خودت بستگی دارد که چگونه خودت را با شرایط پیش آمده وفق دهی. قصد انجام تغییر و تحولی در زندگی‌ات داری. قبل از این که دست به اقدامی جدی بزنی، اول از خودت بپرس آیا تغییری که در موردش فکر می‌کنی، ارزش دارد؟

اردیبهشت

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست

آن‌جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست

اگر به خودت ایمان داشته باشی که می‌توانی کاری را انجام دهی، شجاعت آن را هم پیدا خواهی کرد. یک تغییر کوچک و به ظاهر بی‌اهمیت در روش زندگی‌ات می‌تواند بعد از مدتی کل مسیر زندگی‌ات را عوض کند. دستگیری از افراد نیازمند را فراموش کرده‌ای در صورتی که به خودت ثابت شده بود که این کار بارها گره‌های زندگی‌ات را گشوده بود.

خرداد

ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن

وین سر شوریده باز آید به سامان غم مخور

نگران وضع مالی خود هستی. این نگرانی پایدار نیست و با رسیدن کمکی دور از انتظار این مشکل تا حدی برطرف می‌شود. شخصی منتظر دریافت یک هدیه از سوی شماست. به یک مهمانی دعوت می‌شوید و یک رابطه عاطفی فراموش شده دوباره پررنگ می‌شود. از کنارش بگذر و به زندگی‌ات بپرداز.

فال حافظ

تیر

زیر شمشیر غمش رقص‌کنان باید رفت

کانکه شد کشته او نیک سرانجام افتاد

قصد داری وارد انجام کار خیری شوی ولی راه صحیح آن را نمی‌دانی و به حاشیه‌ می‌روی. درباره این موضوع باید عقلانی عمل کنی نه با دل و از روی احساس. تنبلی را از خودت دور کن و به دنبال راه‌هایی برو تا آینده‌ات تضمین شود. با این روش زندگی کردن، خودت را از رسیدن به خواسته‌هایت دور می‌کنی و در آینده پشیمانی نصیبت می‌شود.

مرداد

هزار دشمنم ار می‌کنند قصد هلاک

گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک

کارها و امور زندگی‌ات روبه‌راه شده و از مشکلات ماه قبل خبری نیست. سعی کن با انجام دادن کارهای عقب افتاده، از استرس خودت کم کنی. وابستگی به بعضی عادت‌ها و ابزار سرگرمی می‌تواند برایت دردسرساز شود. یک انتخاب بزرگ پیش رو داری. سعی کن از تمام هوش و ذکاوت خودت بهره بگیری.

شهریور

سحر بلبل حکایت با صبا کرد

که عشق روی گل با ما چه‌ها کرد

در زندگی مسئولیت‌هایی داری که شانه خالی کردن از زیر بار وظایف محوله زندگی‌ات را به بن‌بست کشانده است. تلاش کن خطاهایت را جبران کنی و اگر حقی از کسی ضایع کرده‌ای، درپی کسب رضایت وی باشی. در برخوردهایت با اطرافیان پرشورتر باش و با بیان جملات منفی آن‌ها را از خودت دور نکن.

مهر

دور از رخ تو دم به دم از گوشه چشمم

سیلاب سرشک آمد و طوفان بلا رفت

گاهی اوقات تردید در تصمیم‌گیری باعث می‌شود کارها را به همان صورتی که هستند، رها کنی و به اتمام نرسانی و از این بابت بارها در زندگی صدمه خورده‌ای. برای دستیابی به موفقیت باید با ترس‌هایت مقابله کنی. در ضمن فراموش نکن از خطراتی که سلامتی‌ات را تهدید می‌کند، حتماً دوری کنی. معنویات را هم فراموش نکن.

آبان

من کی آزاد شوم از غم دل چون هر دم

بنده زلف بتی حلقه کند در گوشم

یکی از نزدیکانت در مورد شما دچار سوءتفاهم شده و فکرهایی می‌کند که اصلاً با واقعیت جور نیست. هرچه زودتر این سوءتفاهم را برطرف کن و اجازه نده در آینده گرفتاری‌هایی برایت پیش بیاید که خودت هیچ نقشی در آن نداری. به زودی درها به روی پاشنه مقصود می‌چرخند و اوضاعت روبه‌راه می‌شود.

آذر

خون شد دلم به یاد تو هرگه که در چمن

بند قبای غنچه گل می‌گشاد باد

این روزها چندان از زندگی‌ات راضی نیستی و به هر دری می‌زنی تا در آن تغییراتی به وجود آوری. با بیان این موضوع نزد دیگران، پیشنهادهایی برای مشارکت به شما می‌شود. با تمام وجود این امر را بررسی کن چون در صورت انتخاب راه غلط، از چاله به چاه می‌افتی. نذری داشته‌ای که آن را ادا نکرده‌ای. به فکر ادای آن باش.

دی

مکن کز سینه‌ام آه جگرسوز

بر آید همچو دود از راه روزن

نسبت به شخصی احساسی ناخوشایند داری. اگر می‌توانی بر این احساس غلبه کنی،‌ معاشرت با او را ادامه بده وگرنه بهتر است از او دوری کنی. یکی از نزدیکانت گرفتار مشکلی شده که توان برطرف کردن آن را به تنهایی ندارد. همفکری و درایت شما می‌تواند این مشکلات را برطرف کند. دلخوری از او را کنار بگذار و کمکش کن.

بهمن

زاهد پشیمان را ذوق باده خواهد کشت

عاقلا مکن کاری کاورد پشیمانی

برای انجام کاری برنامه‌ریزی کرده‌ای و رو به راه شدن این کار به قیمت مخاطره برای سلامتی‌ات تمام می‌شود. چون مشکلات آن خارج از توان و امکانات شماست. اگر می‌توانی کمک کسی را همراه خودت کن تا با تقسیم کار کمتر آسیب ببینی. اختلافت با یک دوست به پایان می‌رسد. به خاطر مسائل مالی، دوستی‌هایت را از بین ببر.

اسفند

در مقامی که صدارت به فقیران بخشند

چشم دارم که به جاه از همه افزون باشی

از آشنایان نزدیک خودت بی‌خبری. ارتباط خودت را برقرار کن تا متوجه شوی که کسی به شما دروغ گفته است و باعث این جدایی، حسادت‌های شخص مورد نظر است. زندگی‌ات دچار یک تغییر شیرین می‌شود که برایت آرامش به همراه می‌آورد. این روزها ولخرجی نکن تا بار مشکلاتت بیشتر نشود.

 

تاریخ انتشار : 19 دسامبر 19 دیدگاه : بدون دیدگاه