امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۰۳ - Saturday 27th April 24

حـمیدرضا عـلیخـانی: شغل ما صرفاً تبلیغات نیست! - کلبه سرگرمی و کولاک

گفتگوی کولاک با ‌مدیر عامل کانون آگهی و تبلیغات «تصویرانه» و مدیر شرکت «آپامه هنر پویا»

تاثیر تبلیغات در جذب مشتری و موفقیت کسب و کار چگونه است؟

تأثیر تبلیغات بر فروش محصول بر هیچکس پوشیده نیست، کسب و کارهای زیادی وجود دارند که محصولات یا خدمات مشابه با کیفیت‌های بسیار نزدیک به هم به بازار ارائه می‌ کنند اما در این میان تنها بعضی از کسب و کارها هستند که می ‌توانند بخش عمده بازار را در اختیار بگیرند و فروش بالایی داشته باشند، تبلیغات یکی از اصلی ‌ترین دلایل تمایز کسب و کارها از یکدیگر است.

تفاوت کانون تصویرانه با سایر شرکت ها در چیست؟

شما هیچ‌ گاه مبلغی را برای تبلیغی که دیده نمی‌شود پرداخت نخواهید کرد و تبلیغات هدفمند خود را با یک ویو واقعی منتشر می ‌کنید.

در باب آشنایی با کانون آگهی و تبلیغات تصویرانه بیشتر صحبت می کنید؟

کانون آگهی و تبلیغات تصویرانه با توکل به خداوند متعال و با اتکا به تخصص و تجربه کارشناسان خود با هدف ارایه خدمات نوین در صنعت تبلیغات از سال ۱۳۹۵ شروع به فعالیت نموده است، استراتژی مجموعه به شکلی برنامه ریزی شده که دامنه فعالیت های کانون در کلیه گرایش های مختلف تبلیغات و اطلاع رسانی وسعت یابد تا نه تنها به عنوان مشاوری کارآمد و امین با شرکت های بخش خصوصی بلکه به عنوان مجموعه ای پر توان و مطمئن در خدمت سازمان ها، ارگان ها و ادارات دولتی نیز باشد.

پیام «تصویرانه» به شرکت های نو پا چگونه است؟

کانون تصویرانه از قدم‌های اول یعنی مشاوره تبلیغاتی و انتخاب نام برند، طراحی هویت بصری، طراحی برند بوک، طراحی لوگو و ست اداری تا طراحی وب سایت و اپلیکیشن، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین همراه شما است.

فعالیت شما در موزیک به چه شکل می باشد؟

از نظر فعالیت تبلیغاتی در موزیک باید عرض کنم خدمات زیادی برای ارائه داریم و همچنین با هنرمند های بسیاری همکاری می کنیم، ما برای بیشتر شنیده شدن موزیک از جدیدترین متدهای روز دنیا استفاده خواهیم کرد.

فعالیت کانون تصویرانه در موزیک بیشتر است یا تبلیغات صنعتی؟

قطعا همکاری ما با شرکت ها و تولیدی ها بیشتر از موزیک است چون درصد موزیک های خوب و مجاز خیلی کمتر از سفارش تبلیغات صنعتی هستند.

و در آخر اگر صحبتی با مخاطبین مجله کولاک دارید بفرمایید.

برندها برای بهتر کردن زندگی ما انسان‌ها اقدام به تولید و توزیع محصول یا خدمت می‌کنند، شما می ‌توانید با روش‌های برندسازی علمی، خلاق خود را در بین مخاطبین مورد نظر ترویج کنید، تیم علمی و خلاقی که در خدمت شماست، از مشاوره تا اجرای کلیه مراحل مورد نیاز، همراهی‌ تان می‌کند. قدرت ما در تعهدی است که نسبت به خلق آینده برای برند شما داریم.

تاریخ انتشار : 22 آگوست 22 دیدگاه : بدون دیدگاه