امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۰۳ - Wednesday 24th April 24

تیتر یک آنلاین مرجع اخبار اقتصادی ایران و جهان - کلبه سرگرمی و کولاک

پایگاه خبری «تیتر یک آنلاین» که در بهمن ماه ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده تلاش دارد صحیح ترین اخبار اقتصادی به درست ترین شکل ممکن به دست مخاطب برسد.
تعهد « تیتر یک آنلاین» ضمن فعالیت در چهارچوب اهداف مقدس انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلام ایران، انتشار صادقانه اخبار و در کنار آن گردآوری تحلیل ها و گزارشات برای مخاطبین و علاقه مندان با بهره گیری از چهره های مستعد و صاحب نظر است.
« تیتر یک آنلاین» ارتقای سطح بینش و آگاهی جامعه را از اهداف خود می داند از همین رو تلاش دارد تا بیشتر بر آن بخش از اخباری که در تصمیم‌سازی و یا شکل‌گیری آزاد افکار عمومی نقش دارد، تاکید نماید.

آیین نامه اخلاق حرفه ای پایگاه خبری تیتر یک آنلاین

۱. تیتر یک آنلاین اخباری را منتشر می‌کند که دارای منبع مشخص باشند.
۲. خبرنگاران این پایگاه خبری، سعی در انتشار اخبار صحیح و ارائۀ تفسیرهای منطقی و منصفانه دارند.
۳. سرقت ادبی، مخدوش ساختن متن‌ها و سندها و حذف اطلاعات اساسی رویدادها از نظر ما مطرود است.
۴. احترام به حریم شخصی و خصوصی افراد، خودداری از توهین و تهمت و افتراء نسبت به اشخاص و حفظ حیثیت آنان در برابر افکار عمومی جامعه از وظایف خبرنگاران ماست.
۵. خبرنگاران ما با احترام به استقلال و حاکمیت ملی کشور، نظم و امنیت عمومی و مصالح همگانی از اصول شرافت حرفه‌ای خودتبعیت می‌کنند.
۶. خبرنگاران ما همواره براساس وجدان و اخلاق عمل کرده و از پذیرش هرگونه رشوه، فشار و تهدید برای انتشار مطالب یا تغییر محتویات آنها، خودداری کرده و از خط‌مشی عمومی رسانه و اصول شرافت حرفه ای خویش تبعیت می‌کنند.
۷. خبرنگاران تیتر یک آنلاین ضمن دفاع از آزادی خبری و تفسیر و انتقاد سالم در حوزۀ نشر اخبار، موظف به حفظ اسرار حرفه‌ای خود و خودداری از افشای اطلاعات و اخباری که به صورت محرمانه به‌دست می‌آورند (به جز مواردی که با حکم دادگاه مشخص می‌شود) می‌باشند.
۸. احترام به اصول دینی و معتقدات مذهبی، آداب و سنن قومی و ملّی، اخلاق حسنه و عفت عمومی، پاسداشت ارزش‌های الهی و انسانی همچون عدالت‌طلبی، آزادی‌خواهی، صلح و امنیت بشری، استقلال و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ملت‌ها و فرهنگ‌ها، مورد احترام و اهتمام کولاک نیوز بوده و از گرایش به تبعیض خصومت‌آمیز در این زمینه‌ها خودداری می‌شود.

تاریخ انتشار : 01 فوریه 21 دیدگاه : بدون دیدگاه